No arbete i sista minuten

Här är orsaken till att jag bloggat så lite , Så typiskt mig att ta tag i allt sista minuten.. Ska lämna en en uppsats om däggdjur när jag börjar skolan på tisdag. Tur att man har spotify med massa härlig musik medan man jobbar ;) Nu är jag iallafall äntligen klar så nu ska jag bara ta det lungt , förresten när börjar ni skolan? Jag börjar på tisdag ;) , pussar
Postat av: fia

jag börjar skolan renn imorgon! :)

Postat av: JOSEFIINE

Jag börjar på måndag(imorgon)

Postat av: Anonym

Jag börjar också på tisdag.

Kan inte du visa några fototips ? :)

På något du fotograferar inomhus!

Postat av: Emma Håkansson - FOTOBLOGG

börjar på tisdag :)

sista minuten är det enda sättet att få något gjort ;)

Postat av: Caroline

Imorgon :( men då har vi ingen läxa^^

Postat av: fia

haha,nä lovet skulle nog ha kunnat vara längre :)

Postat av: amanda

Jag börjar på tisdag, men då jag är i Thailand börjar jag om en vecka istället. :))



Vad händer idag då, kanske kan slänga in ett grattis åt mej?! :))



KRAM!

Postat av: sara

börjar också på tisdag,hehe.

du tar riktigt fina foton :)

Postat av: ELLENSPLAZE - kreativitet

sv; jag börjar på onsdag!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: