Kameraringar

Minns ni att jag var med och tävlade om en kamera ring förut? Jag vann det faktiskt , Sedan på julafton fick jag exakt en lika dan ring av mamma i julklapp. Haha , Men den ringen har inte så bra Kvalite så det är alltid bra att ha två stycken om ena skulle gå sönder. ;) Den fräcka kamera ringen finns hos www.juveliasmycken.se , 69 kr (länk)!
Postat av: Jossi

Kamera ringarna måste va dom snyggaste ringarna alltså! :D Älskar dom!

Postat av: ladymuffin :)

fina!

Postat av: filippa

Heej ! Jättefina bilder du tar ;)

Ska vi premunera på varandra :)`?



Kram!

Postat av: ADRIANA

Grymt fin blogg! :)

Kram.

Postat av: TILDA

svar: såg din kommentar först nu! och tack:D

du har verkligen en jättefin blogg du med!:) länkbyte?

Postat av: lisa

fin blogg!

Postat av: Emma

Jag gillar din nya header :)

Jag har en fråga om designen som jag vet du har gjort!

Din meny är som uppdelad i flera delar istället för en lång meny. Hur gör man så?

Jätte tacksam för svar! :)

Gillar din blogg :)

Postat av: ANGELICA [foto&basket]

Jag gillar din blogg helmycket! :D

Riktigt fina bilder tar du!

Postat av: ALICE - FOTO & DESIGN

Anmäl dig till veckans bildlänk på bloggen. Om du inte blir utvald denna gången har du en ny chans nästa gång :)

Postat av: NATTAFOTO-drömmen om att bli fotograf

riktigt snygga! :D



Sv: Förlåt för sent svar! :)



Tack detsamma! :D god fortsättning önskar jag dig! :)

Postat av: Sara:)

vad snygga kameraringar:)

och hela bilden i sig var såååå fin!

Postat av: johanna - jjohannawahlberg.blogg.se

Snygga ringar! Hänt något roligt idag då? :)

Postat av: linn

åh, vad fina!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: