inca #3

Photographs&Editing: Annis (ME) Modell: Inca  CameraEquipment: Nikon d3000 / Tamron 70-300mm

Jag sitter och kollar igen arkivet för 2010 och hittar massa bilder som jag totalt glömt bort att jag ens hade.. Så det kommer små snuttar med bilder ni inte sett än , hoppas ni inte misstycker! :)
Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Sv: Tack så mkt :)

Postat av: moa

TACK!Din blogg är också jättejättefin!

Postat av: j o s e f i n fotoblogg

åh tack så mycket! Det värmer! Du har en fin blogg du med ;) Fina bilder :) kram!

Postat av: NATTAFOTO-drömmen om att bli fotograf

fina bilder ! :D



Sv: Taaack :DD

Postat av: {elsaglans}

Snygga bilder! :}



Svar: Åhja! Den är saknad!

Postat av: fili'

Sv: tack desamma :) superfina foton!

Postat av: Anna

SV; Tack så mycket, du har själv fin blogg! :)

Postat av: Mette

Nydelig lys i bildene! :D

Postat av: Mette

Nydelig lys i bildene! :D

Postat av: becca

Svar: Tackar så mycket :D !

Postat av: Frida[FOTO]

Sv; tack! Desamma! :)

Postat av: amanda, stylist

Sv; Tack :)

Postat av: Hanna :)

Nej,jag har inte träffat Justin :(

Men de e ju några rykten om att han ska komma till Sverige.

Extremt fin blogg :D<3

Postat av: Anonym

Anmäl dig till dagens blogg på www.mittlivsomemeliee.blogg.se om du vill vara med :)

Postat av: AMANDAFOTO

sv; JAAA! jag älskar verkligen "assååå shiiit"-tjejen Nettan! :)

Postat av: Emma

Svar: Tack dsm! (:

Postat av: Matilda

Fast jag kan ju säga att jag fick betala nästan hela själv.. haha inte lika kul :i



Fin blogg, följer den faktiskt via bloglovin' :)

Postat av: M A T H I L D A

Svar: Åh lyllos dig! ;D

Postat av: mk'

Sv: Tack så mycket! :) Du får gärna ta en titt på min nya blogg med inriktning på foto - fotokusera.blogg.se :D



Otroligt fina bilder! :) Snö är inte så dåligt ändå.

Postat av: J e s s i c a

Sv: Tack :)

Postat av: cornelia [FOTOBLOGG]

sv: tack så mycket :)

Postat av: ladymuffin :)

oh så fint hår hon hade :D

Postat av: hilda - min vardag i bilder

sv : Taack ! :-D

Postat av: caroline

Riktigt fint ! :)



sv: Tack så mycket

Postat av: Clara

sv: haha jag ganska många, men om man gillar ringar så gör man ;)

Postat av: Therese

Fina bilder :)

Postat av: Ida - THENAMEISIDAH

SVAR: Ellerhur! :D Jättefin blogg förresten! <3

Postat av: Jennifer - JenniferTheStar.blogg.se

Tack detsamma! :) Fina bilder! :)

Postat av: Hanna ''

sv: Vet inte om jag ska säga Tack eller :/

Postat av: Mimi

Svar: Tack så mycket, vad kul att du gillar den.

Måste säga att jag verkligen tycker om din design och dina bilder. Jättehärlig blogg! :) Kram Mimi




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: