IKVÄLL - SOLSIDAN

Inte ofta jag gör såna här inlägg , men nu blir det ett iallafall för jag tycker solsidan är värt det ;) haha. Detta är programmet man väntat på hela veckan , Och nu äntligen är det dags igen! :) Jag vet inte vad det är som gör programmet så sjukt bra , det måste nog vara ove alltså ;) Se nu inte till att missa det ikväll klockan 20.00 på 4:an! Nu vet ni vart jag kommer sitta bänkad ikväll , pussar
Postat av: Linafoto

Svar: Nej man behöver inte ha företag om man vill kalla sig för fotograf tycker jag. När man har företag tycker jag man kan börja kalla sig för fotograf på riktigt, eftersom det är ens jobb. Då fotar man inte för hobby längre utan för jobb typ :)

Postat av: Malin

SV: Samma här! :)

Postat av: AdelaO_O

Sjukt fin blogg!!

Postat av: Jenny

haha! älskar programmet ;)

Postat av: anna

Åh så fin header!

sv: jag sänder live på tisdag (1/2) klockan 18.00 :) kolla in då!

Postat av: EllenOtendal (ellenotendal.blogg.se)

Men hallå där! :) Har du läst min blogg? Nu bytar jag till ellenotendal.blogg.se, jag hoppas verkligen att du följer med mig! Läser du inte min blogg? Ge den en chans i alla fall :) Ha det så bra, kram!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: