FREEZE

Photographs&Editing: Annis (ME)  CameraEquipment: Nikon d3000 / Tamron 70-300
Postat av: fc - foto [L]

okej, samma här :D

har du en nikon d3000? :)

kram!

Postat av: anna

sv:tack:):)

Postat av: Casowa

Jag känner mig dum som tänker på taggbuskar när jag ser de där bilderna, för jag tror inte att de är det... (x Fina btw! ^^

Postat av: amanda

SV: Min har varit helt okej,

kramis :)

Postat av: Anonym

vi skulle kunna göra både och om de är om för dig.

vilket smycke skulle du va sugen på att få hem?

Postat av: amanda

SV javisst, ha en bra tisdag, kram!

Postat av: fc-foto [L]

sv ; okej. :)

händer idag då? :)

Postat av: Madde

Härliga frost bilder:)

Postat av: Malin

Fin blogg!

Vad har du för dig denna tisdag?:)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: