Föreställning ikväll

Ikväll ska jag och inca hjälpa till med att sälja fika på en föreställning på Vallen.. Jag kommer även ta med mig kameran , första gången jag kommer testa mitt nya objektiv på "Scen" bilder.. Får se hur det blir! :) Nu måste jag städa mitt rum , Förresten så vet jag att min blogg har varit lite små tråkig den senaste tiden.. Men jag har totalt tappat insperation.. Så ni får gärna komma med förslag på vad ni skulle vilja se mer av i bloggen! , pussar
Postat av: E A P H O TO [foto & vardag]

SV: Något speciellt fototips? :-)

Postat av: Tina Juwel

härliga bilder! :D <3

Postat av: Jenny

lycka till! :D

Postat av: Susanna

Sv; Tack så mycket :)

Postat av: Anonym

Fina vinterbilder:)

Hoppas du får en fin lördagskväll:)

Postat av: Susanna

Sv; Nå helt ok sj? :)

Postat av: Emelie Källman

svar: Tack så mycket! :)

Kram

Postat av: Emelie♥

Vill du bli DagensBlogg på min blogg? Anmäl dig här: http://mittlivsomemeliee.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-1.html#comment

Postat av: Molly

Söt blogg du har! (:

Var gärna med och svara på dagens fråga i min blogg! (:

Kram

Postat av: linnn :)

fina bilder. :)

kan du följa min blogg.

följer din! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: