Bloggsvar

Jag får väldigt många frågor i kommentars rutorna , som jag tyvärr inte alltid hinner att svara på.. Så blir det liksom att jag glömmer bort frågorna till slut eftersom det bara trillar in nya hela tiden , Så därför tycker jag att det blir lättare för båda mig och er att använda er av Bloggsvar. Då jag lungt kan sitta och svara på alla era frågor när jag får tid. Visst låter det bra? :) Här kan ni gå in om ni vill fråga något , Ni kan även klicka på Bloggsvar i menyn bland kategorin "Läs vidare.." Hoppas detta uppskattas , pussar
Postat av: Alexandra

sv; vad kul! glöm inte att göra ett inlägg och berätta om tävlingen. :)



Puss

Postat av: Alva

hej gmn nu är det frågestund på min blogg :D

så jag skulle bli jätte glad om du kunde slänga in någon eller några frågor?



http://nybban.blogg.se/2011/january/fragestund.html#comment

Postat av: Alva

hm jag tror det av någon gång i juni elelr juli <33

2010 <3333 kul att du frågade

Postat av: CPHOTOGRAPHY

Hej !

Rösterna är räknade och det finns en värdig vinnare i fototävlingen som

lyckats ta hem en reflexskärm från tvspelsweb.se !

tack för att du deltog :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: