Vilken är din favorit?

Det har inte varit så mycket plåtningar under vintern detta år , beror ju mest på att det var så kallt & Att jag inte riktigt haft ork/tid att söka efter en modell. Har bara haft mina fina vänner som stått modell , Cicci & Inca. Men jag har  fotat massvis av självporträtt , Några av era favorit är dom jag tagit med i bilden. Så nu skulle jag gärna vilja veta vilken av dessa porträtt ni gillade bäst? :) På tal om plåtningar , så har jag sjuka ider till sommaren.. vänta & se ;)
Postat av: - J U L I S P U L I S

1,2,4,5 är mina favoriter =)

Postat av: EMMA

2 och 5 är mina favoriter.

Postat av: AUTOFOKUS >> Design & Foto

Min är 6:an!



Sv; Åh, haha det är så gott! ;)

Postat av: Towe [towe.webblogg.se]

2:an och 5:an! :)

Postat av: Frida J

Jag tycket nr 4&8 :)

Postat av: Anonym

Ingen där, headern är min favorit tror jag.

Postat av: E A P H O TO [foto & vardag]

4,6 & 8 är mina favoriter :)

Postat av: wilma

2,5,8 är mina favoriter! :)



För er som inte har bloggsvar : Jag har en tävling i min blogg,3 st vinner,kika in! :D

Postat av: Photosbydavid - David Andreasson

2 och 3:an :)

Postat av: rebecca

2 och 5an :Dmihi!

Postat av: Ingrid

2, 3 och 4:an var mina favoriter :).

Postat av: Anonym

3,4

Postat av: AdelaO_O

SV:Varsegod!:)

Postat av: AdelaO_O

Sv; varsegod!^^

Postat av: CRAZY

likte best nr 6 tror jeg, men alle var fine :-)

Postat av: Madde

Min favorit är nummer 5:)

Postat av: Jenny

min favorit är nr. 2 :)

Postat av: Hannis

Min länk hade visst försvunnit, men den finns på blooppiis.webblogg.se :D Du får lägga ett bud på linnet om du fort. vill ha det?

Postat av: Wilma

Va med å tävla om bloggsvar hos mig? :D 3 vinnare utses! :)

om du inte skulle hitta inlägget med tävlingen,kolla på kategorier å klicka på Pågående tävlingar,kram!♥

- om du inte gillar sånna här kommentarer,så ber jag så hemskt mycket om ursäkt :)

Postat av: Wilma

Jaha.. oj,förlåt!

de såg jag inte,förlåt :)

Postat av: Alexandra

alla var fina :D

Postat av: NRphotos

3 & 6 tyckte jag var fina :)

Postat av: Jenny

9!

Postat av: emilia

5, 7:)))<3

Postat av: Anonym

Tvåan var väldigt fin. ^^



Jättesnygg design förresten. :3




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: