tårta

Idag vart inca och jag så sugna på hallon tårta , så vi gjorde en "halv tårta" vi hade bara en tårtbotten. Så det fick bli en liten tårta ;) Den är väldigt enkel att göra också , bara hallon , grädde & tårtbotten. Super god måste jag säga! Nu ska jag kolla på solsidan , hehe ;) Pussar
Postat av: li

muums med tårta! :)

jag har lagt till dig på bloglovin' nu :)

Postat av: Anonym

sv: härligt! skulle vara jättekul isf :)

kramis

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Fett gott!! :D



Postat av: annie

glömde att sktiva att det var jag :D

asso detta : sv: härligt! skulle vara jättekul isf :)

kramis

Postat av: Felicia :)

ha en fin alla♥dag!

kram

Postat av: L

Mums...ser jättegott ut!

Glad alla hjärtans dag till dig!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: