SUNDOWN

Jag hann hem precis till solnedgången och kunde inte bara låta bli att fota den , det var ett sånt där starkt härlig ljus. Det lyste gult/orange över hela staden så man nästan får ont i ögonen ;) Jätte härlig verkligen! Nu vill jag önska er alla en riktigt bra fredagskväll , pussar
Postat av: Nell&Eme

Fina bilder:)

Postat av: Ida

Vilken mysig blogg du har :)



SV: Åh, tack! :) Vad glad jag blir! :) Jag har använt mig utav Nikkor 50mm/1.8 D ;)

Postat av: Ida

SV: Ja, jag gillar det verkligen! :) Det är i princip det enda jag använder, hihi :)

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vad fina bilder! :D

Postat av: Ida

SV: Tja, det beror på :P Hästporträtt är den bra till, men eftersom det inte går att zoma med objektivet så är den ju inte super på långt håll :)

Postat av: Ida

SV: Det beror ju på i vilket ljusförhållande du syftar på :) Bländaren är ju 1.8, ganska stor. I bra ljusförhållande är den otroligt bra. I dåliga ljusförhållande är den lite sämre.

Postat av: Ida

SV: Ja, dem är fotade med det objektivet ;) Jag tycker att bilderna blir relativt skarpa, men jag lägger ändå på lite skärpa på mina bilder :)

Postat av: E A P H O TO [foto & vardag]

Jättefina bilder!

Postat av: Sara

Älskar att fota på kvällen! :D

Postat av: Ida

SV: vad kul! :) Hoppas du gillar det! :) kram!

Postat av: Valentina

SV : haha varsågod :D<3

Postat av: julia

fina bilder!

Postat av: Lizette ~ foto

Fin blogg

Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv, Ja tyvärr har jag sett detta och jag har tom bett henne att sluta härma mig, för detta har pågått under de senaste tre åren med samtdliga av mina designer. Men hon verkar inte fatta och jag kan inget göra. Så sjukt drygt att jag sitter en hel vecka med att försöka komma på något snyggt och pilla ihop det och så kopierar hon det dygnet efter jag lagt upp den.. :(




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: