SPORTLOV

Jätte stressad just nu , men jag slänger in ett snabbt inlägg endå.. Idag är det sista dagen på skolveckan , sen är det sportlov! När jag kommer hem från skolan har jag bara 10 min på mig innan min buss går , jag ska nämligen iväg till min fina vän Cicci. Ska spendera den mesta tiden av sportlovet hos henne :) Så jag kan inte lova er någon höjdar bloggning , men jag kan försöka uppdatera så gott jag kan! Tills vidare får ni ha ett jätte skönt sportlov och för er som inte får sportlov idag , får ni ha en super fredag! Pussar
Postat av: Rebecca

skönt ^^

Postat av: Rebecca

sv: jag har inte lov förens v 9 :(

Postat av: TOWE

åh, den andra bilden var hur fin som helst! :)

Postat av: ANGELICA [foto&basket]

Superfina bilder! :D

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Jag vill också kunna ta så fina bilder! :)

Postat av: NRphotos

fina bilder :)

Postat av: Frida

Skönt med sportlov och hoppas du har det väldigt bra hos din kompis! :)

Postat av: .:MACROBILDER:. - Fotoblogg

Fin blogg! Allt bra?




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: