Söndag


Hej på er. Jag hittade några gamla bilder som jag taigt , På Ciccis dator. Igår var jag i stan och shoppade och kollade på bio. Vi såg på "Love and Other drugs" , Den var fakiskti rätt bra! :) Jag shoppade även en hel del saker , Som jag kan visa när jag kommer hem , om ni så klart vill det? ;) Idag är det solit och härligt väder , så vi funderar på om vi ska ut och fota lite.. Vad ska ni hitta på idag? :) , pussar

Postat av: .:MACROBILDER:. - Fotoblogg

Okej, vad bra samma här :)Vad gör du idag då? =D

Postat av: Wilma

fina bilder. :

Jag ska inte göra något speciellt idag,fota lite kanske. :)

Postat av: Jenny

Tack för att du var med och ställde upp i min fototidning angående frågan "vad är det bästa med att fotografera".



Vill du se resultatet så klicka här: http://jennysfoto.webblogg.se/2011/february/tack-till-er.html



Ha en bra dag, tack igen. Kram

/Jenny.




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: