Semla

När mamma kom hem , så hade hon två stora semlor med dig sig hem. Och det var som pricken över i:et idag ;) Haha. Men andra ord riktigt gott! :) Förresten , imorgon ska jag bada isvak i skolan.. jag tror faktiskt att jag kommer dö lite kyla ;) Är det någon av er som badad isvak förut som kan berätta för mig hur det känns? pussar
Postat av: ladymuffin :)

mumsigt!!

ha en bra kväll!

kram på dig :)

Postat av: Bell

Det är ju som ett måste här i Finland, med Bastu till så blir det helt perfekt.

Jag har bara varit ett par gånger och badat i isvak och det var när jag var yngre och då blötte jag bara tårna och inte destomer, men nu tror jag nog jag ska våga i mera, bara jag ska ta mig dit ;D

Postat av: Petra

Mmmm, gott med semla.

Usch, isvak låter verkligen inte alls kul.




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: