NEW

Nu har jag äntligen fått ordning på den nya designen. Jag är fortfarande inte helt nöjd , kommer förmådligen ändra lite små saker i den.. Men annars är jag nöjd faktiskt. Jag vill satsa på foto till 110% nu , så jag tyckte den rörliga headern passade in då! :) Men nu vill jag ju så klart veta vad ni tycker? , pussar
Postat av: Lucas

Vilken fin blogg du har :P

Postat av: Maja

snygg!

Postat av: Humle

Jättefint!! :)

Postat av: Jenny

jätte fint! hur gör du så att bilden ändras i headern? :)

Postat av: jenny

SUPERDUPER SNYGGT :o du e så duktig !!!

Postat av: li

jättefint!

Postat av: elin pettrrsson

wooow riktigt fin design! :)<3

Postat av: Anonym

Awesome!

Postat av: ladymuffin :)

superfin!Ha en bra kväll! kram

Postat av: NRphotos

mycket fin!

men jag tror du har sparat header bilderna i fel format, de är lite brusiga :s

Postat av: Anna

jättefin header, men lite tråkigt att bilderna rör sig så snabbt hinner ju knappt se ;) annars verkligen jättefin blogg :)

Postat av: Ida

headern är verkligen hur fin som helst! :D

Postat av: MatildaWallin

Du har fin blogg! :)

Postat av: Sanna

Vart gör man rörliga headers? Så bilderna blir stora?:) Kram!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: