KÖTTBULLAR MED MAKARONER

Kom hem från utvecklingssamtalet för ett stund sen. Är ensam hemma , så jag har gjort mig en tallrik med köttbullar med makaroner som jag dränkt med ketchup. Med andra ord , gott ;) Eftersom jag är ensam hemma nu ska jag skruva up musiken till max och sjunga & Dansa runt i hela huset ;) Haha. Bara jag som gör det när jag är själv hemma? ;) , pussar
Postat av: Beatrice

Sv: Tack så jätte mycket! Och detsamma :-D



Jätte fin header. Kram!

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Alltså shit! Jag förstår inte hur du gör det. Hur kan du få ett så vardagligt motiv om köttbullar och makaroner att se så fint ut? :P

Postat av: ladymuffin :)

så enkelt och gott!! :D

Postat av: cissi

haha, nej du är veeeerkligen inte ensam om det!

gör det så fort jag hör en lååt hemma! :)

Postat av: Lizette

SV: ingen fara :)

Postat av: NRphotos

möms, nu blev jag hungrig ju! ;)

Postat av: emma

jättefin blogg :) jag startade själv en fotoblogg nyss

Postat av: Anna

Tänk att så enkel mat är sååååå god! Bara för det måste jag ha köttbullar med makaroner till lunch idag! :) Bra bilder! Jag gillar att dom har så hög kontrast, det gör att dom ser mer "råa" ut.

Postat av: Anonym

jag ÄLSKAR din header, kan inte du göra en video och visar hur du tar dina bilder ? :)

kram

Postat av: annie

glömde skriva att det var jag som skrev och videon :D

Postat av: Annie Bergström (fotoblogg)

bloglovin byte? :)

Postat av: josse

va med i min dagens blogg!!

Postat av: Linn Vedlund

Vad spännande dina poster är. kommer verkligen att läsa igen! =) Hoppas du har en trevlig helg =)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: