Cicci

Hittade massor av bilder från plåtningar i sommras , Kul att se hur mycket man utvecklas! :)
Postat av: Cicci

Jag ser ju helt störd ut? <3

Postat av: EllenOtendal

Hej!

Jag har boxar i min meny, men har tröttnat och vill ha vanlig igen...du som är så bra på design kanske kan hjälpa mig med det? :) kram!

Postat av: Lovisa

oh va fina bilder! :)

Postat av: amanda

halloj!

haft en bra dag? kram!

Postat av: elin pettersson

svar: okej vad bra jag har lagt till dig med nu :D äääääälskar din header :D kolla gärna in på min blogg lite då och då och kommentera gärna, lovar att göra det på din :)

Postat av: Lisette

Haha åh! På den sista bilden är hon lik den tjejen i american pie. Hon som är med i ettan och tvåan som blir tsm med han som har backslick

Postat av: Fotograf Annie

Jag har också en sån där klänning (tror jag) :P :)

Fint :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: