Äntligen klart

Bilderna gör inte rummet rättvisst , det är mera vit. Så nu äntligen , efter en hel dags arbete så är jag äntligen klart med mitt rum. Det var en massa att göra , i sista minuten bästemmde vi oss för att möblera om också. Så jag sitter här dööö. Min rygg värker för alla grejer jag bärit , och händerna är fulla med målafärg. Är super nöjd med mitt rum nu , Känns mycket fräschare och större med den vita färgen. Vad tycker ni? :) , Pussar
Postat av: elin [fotoblogg] ♥

snygggtt :D

Postat av: melanie

jättefint men kan du inte visa bilder på hyllorna och bordet som man inte ser så mycket av? :)

Postat av: Frida

Superfint! :D

Postat av: Lillian

Vad fint det ser ut!

Postat av: Emma & Maria

Vad fint det blev!



Kolla in på vår blog, vi kör frågestund!

Postat av: EMMA

jättefint! (avis!)

Postat av: L

Vi tycker att det är absolut fint!

Postat av: Lixy




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: