Angående min dåliga bloggning

Jag känner själv att min blogg vart väldigt tråkig de senaste veckorna , ni ser ju själva vilka tråkiga inlägg jag har att komma med. Och jag är så trött att alltid skylla på skolan nu , men tyvärr så måste jag göra det igen. Skolan tar all min tid , med massor av prov & läxor , Som gör att jag inte kan få fram något vettigt inlägg till er. Så måste jag erkänna att detta väder gör mig galen , så tråkigt. Har inte gett mig ut och fota för att vädret vart så grymt tråkigt. Allt är bara grått. Ni brukar vara förståndiga när det gäller sånna har situtationer , så jag hoppas ni är det nu också! Det är bättre med fina och välgjorda inlägg , än slarviga och tråkiga inlägg right? Hoppas ni förstår anledningen till min dåliga bloggning nu , Och jag måste bara få tacka mina söta läsare! Ni är helt otroliga! ♥ , pussar

BTW: Jag har lottat ut en vinnare i iphone 4 skal tävlingen , har kontaktat vinnaren via mejl!
Postat av: moa

varsegod :) och du är jäkligt duktig på att göra designer ser man , om du är du som gjort dne? :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: