end of 2011

Lite bilder från året som gått, har ni någon favorit? ;) Jag tänkte bara berätta för er att jag just nu har det väldigt jobbigt och mycket att stå i, Därför hade jag tänkt att ta en liten "bloggpause" till 2012. Har hamnat efter med julkalendern och massor av mejl som jag inte hunnit svara på. Sedan vill jag rikta in bloggen mera på foto, just nu har jag mera "ego" bilder i dagliga inlägg, Inga fototips eller så. Så nu vet ni, 2012 ska jag satsa mera på bloggen och fotograferingen. Dessutom har jag en helt ny och fräsch design som ligger och väntar, som jag hade tänkt att lägga upp 1 Januari 2012. Så med detta inlägg önskar jag er Gott nytt år ♥ Så hörs vi igen i början utav 2012, med massa nytt och fräsch på bloggen. Skulle verkligen bli glad om ni berättade vad ni vill ha mera av, Fototips? Ps tips? Design tips? Filmer? osv.. HA DET BÄST, Massor utav pussar ♥
Postat av: Izabella

Du är så otroligt duktig på att fota, älskar alla bilder. Sen blir du så fin på alla bilder. Och jag vill ha mer fototips så ja, FOTOTIPS! :D

Postat av: Rebecka [FOTO]

Jag skulle gärna se fler fototips och designtips! :D Kram

Postat av: Emila

Fin blogg!

Jag undrar om du har lust att göra ett bloglovin byte? :)

Postat av: Lebanezza

Fin blogg :)

Postat av: Natalie

filmer med foto tips kanske där du visar hur du gör! :)

Postat av: Linda Sjölund (foto)

Det var fina bilder dethär :)

Postat av: lina - en vanlig liten fotoblogg

fina bilder, du är så duktigt !

Postat av: Emma

Otroligt fina bilder, som vanligt! ;)

Fototips, photoshoptips, videoinlägg, mer bilder :D

Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Såå fina färger :)

Postat av: Tess

SV:Varsågod Annis! :) Vilka fina bilder du samlat från 2011, själv har jag inte många bilder kvar eftersom min hårddisk kraschade i höstas samtidigt som backupen! :( Lite surt!

Postat av: Ellen (foto&vardag)

Jätte fina bilder du tagit! :D och rikdigt fin blogg!!!!

kram.

Postat av: Jennie ♥

Nu har jag en tävling på bloggen :) Kika in och se om de är något för dig :)

http://jennsiii.blogg.se/2011/december/tavlingsdags.html#comment



Gott Nytt År!

Jennsiii

Postat av: LINNEA ▲ JANSSON

jätte fina bilder verklar som du har haft ett toppen år

Postat av: Blopparna - Alexandra

Du är så sjukt duktig!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: