SMARTPHONE CASE

I lucka 7 tävlade jag ut en sån här smartphone case från ziperall.se. Jag fick även själv en smartphone case från dem i rosa :) Super gullig! Önskar mig även en Ziperall  i julklapp, har ni någon ziperall? Hört att dem ska vara as sköna och mysiga! Jaja, Ni får ha en fin fredag! Pussar från mig ♥
Postat av: Elin

mycket fin design! :D

Postat av: EMMA

Aw vad gullig, nej jag har ingen ziperall!

Men jag önksar mig en i julklapp :)

Postat av: WILMA

Jag har en ziperall :D

En rooosa, med mitt namn på :) SUPER-DUPER-SKÖNA! :)

Postat av: JOSEFINFOTAR ♥

ziperalls är heeelt underbara! har en lila :D

Postat av: Louise

Tjejen , måste bara säga att du är helt grym på att fota! Kollade i ditt foto galleri, så sjukt bra!

Sluta aldrig fota sötnos! kram! :)

Postat av: ebba (:

jag har en ziperall i den färgen :D Kanske borde skaffa ett sånt fodral till iphonen , repar alltid mina skal :/

Postat av: Madde

Jag har en onepiece, älskar dom verkligen :)

Postat av: Billiga One Piece

Vilket gullift litet fodral. Vill ha en likadan One Piece till min telefon.

Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

jättesöt ju :) vore jättekul om du ville vara med i min fototävling där man kan vinna ett presentkort på 300 kr på fotofyndet :D http://shal.blogg.se/2011/december/tavling-i-samarbete-med-fotofyndet.html#comment

kram!

Postat av: fanny

har en onepiece :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: