sjuk

Helt ofixad och sjuk som bara den på bilderna, men jag bjuder ;) Har bara blivit sämre med dagarna, nu hostar jag och snorar som bara den. Och kan knappt sova om nätterna för att jag får det svårt att andas.. Typsikt att jag ska bli så sjuk nu till 3:e advent. Men tänkte bara slänga in detta inlägg så att ni vet varför bloggningen kanske inte är den bästa. Håll er friska, vi hörs när vi hörs. Pussar ♥
Postat av: Casowa

Åh nej, det är inte kul att vara sjuk! D: Själv fick jag en släng med feber i mitten av den här veckan tack vare min vän som smittade mig lite, men för min del hjälpte det att dricka flera liter vatten både under nätterna och på dagtid, plus att sova under en extra filt om natten.

Du får ta och krya på dig! <3

Postat av: Anonym

söt du är :)

Postat av: EMMA

Du får krya på dig ! :)

Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

krya på dig! :)

skulle som sagt bli jätteglad om du ville vara med i min fototävling, där man kan vinna fina priser från fotofyndet: http://shal.blogg.se/2011/december/tavling-i-samarbete-med-fotofyndet.html#comment

kram!

Postat av: tild▲'s foto

Krya på dig! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: