lucka 7

I lucka 7 kan ni tävla om en Valfri Ziperall smartphone case från www.ziperall.se, Den finns i Rosa och svart! :)

För att vara med och tävla ska du lämna en kommentar till detta tävlingsinlägg där du skriver att du är med och även skriva vilken färg du vill ha på din smartphone case, & glöm INTE att lämna din epost adress. Sen ska du även Gilla Ziperall på facebook, det gör du genom att klicka HÄÄÄR. Sedan går du in HÄR och kommenterar ”jag vill ha årets julklapp!” med post on FB rutan iklickad. Vill du öka din vinstchans så kan du skriva om tävlingen i din blogg och länka till www.ziperall.se och till detta tävlingsinlägg (länk) Tävlingen avslutas imorgon ♥

Vinnaren utav lucka 7 vart: Madde :)
Postat av: Sofie

Jag har gjort allt för att kunna vara med :D

Jag vill vinna en rosa :3



Hoppas jag vinner :DD

KRAM

Postat av: Maja

Jag är med :) , svart :)

Postat av: E M I R A

Jag är med :)

Vill vinna en rosa :)

Har gjort allt (Emelie rajala)

här är mitt inlägg:

http://eemiraa.blogg.se/2011/december/hos-annnaizbloggse-1.html#comment



KRAM! :)

Postat av: Linnea (FOTO)

Jag är med och vill helst ha en rosa om jag fick äran att vinna detta underbara pris !:D

Postat av: ANNA'S FOTO

Jag är med! har gillar och kommenterat! :)

Postat av: ISAB3LLA- JULKALENDER!

Du fick mig att gapa av häpnad, shit va grym tävling! Jag som ska köpa en ny mobil och allt... Såå.. jag är med! Gillar dom sen tidigare på facebook, hoppas det är okej! Kommenterat det där om julklappen också! :D

Postat av: Tinaz

Jag är gärna med. Hr gillat och kommenterat(Tina Zach) jag vill vinna en rosa

Postat av: ISAB3LLA- JULKALENDER!

Juste! Jag vill ha rosa! :)

Postat av: viiktoriia - fotoblogg

sv; Okej :)

Postat av: julia [hobby fotograf]

Jag är med och jag vill ha en svart ! :D

Postat av: Olivia

Jag är med (rosa om jag vinner) :)

Postat av: Mariap

Jag är med! Svart vill jag ha!

Postat av: Hanna

jag vill ha ett svart , fan va gulligt, visste inte ens att detta fanns! :D ♥ gillar på facebook & kommenterade att jag vill ha årets julklapp!



kram.

Postat av: Madde

Åhh, bäst tävling! :)

Jag önskar mig en rosa i julklapp men jag kommer noginte få någon :,(

Men du har ju jättebra tävling här och jag skulle jättegärna vlija ha en sån rosa! :) ¨

kram <3

Postat av: Sofie Andersson

Jag är med! Gillar redan dem på facebook. och har skrivit sådär "jag vill ha årets julklapp" (Sofie Andersson)

Jag skulle vilja ha en rosa!

Postat av: Matilda Hallberg

jag är med!

svaaaart! :)



[email protected]

Postat av: ANNA'S FOTO

kom på att jag glömde skriva färg, men svart! :)

Postat av: claudia

jag är med. rosa länken till bloggen-http://claudiatavlar.blogg.se/2011/december/tavlar-2.html#comment

Postat av: Linnea (FOTO)

När får man reda på vilka det är som vunnit alla tävlingar ? :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: