lucka 6

I lucka 6 kan ni tävla om en valfri vara från uffessakerochting.se maxvärde 300kr.

För att vara med och tävla ska du lämna en kommentar till detta tävlingsinlägg där du skriver att du är med och länkar till produkten du vill ha & glöm INTE att lämna din epost adress. Vill du öka din vinstchans så kan du skriva om tävlingen i din blogg och länka till uffessakerochting.se och till detta tävlingsinlägg (länk) Tävlingen avslutas imorgon ♥
Postat av: Petra

Jag är med och tävlar om en

VIT - KLOCKA "NICE"

- perfekt julklapp till min mamma som önskar sig en vit klocka!

Kram

Postat av: WILMA

Hej, jag är med! Det funkar tyvärr inte att länka för mig, istället skriver vilken produkt jag skulle vilja vinna :)



Ifall jag skulle vilja vinna, skulle jag vilja ha skydd för min iPhone 4.

SKYDDFILM, heter produkten, endast framsida :)

Postat av: Mimi

Jag är med :D Här hittar du mitt inlägg http://losteverywhere.blogg.se/2011/december/tavling-hos-annnaiz.html#comment

Postat av: Mimi

Jag är med :D Här hittar du mitt inlägg http://losteverywhere.blogg.se/2011/december/tavling-hos-annnaiz.html#comment

Postat av: TinaZ

Jag är gärna med. Jag vill vinna en svart haklapp med stil.

Postat av: Sanna

Jag är med! jag skulle vela vinna Zumba fitness åt min mamma till julklapp! ♥



(pris: 289kr)

Postat av: JULIA

jag e med :) fungerar inte att länka så skriver vad jag vill ha :) BRUSH SET 8 PENSLAR om inte de finns så vill jag ha M.A.C ÖGONSKUGGA Palett med 12 färger : )

blogginlägg: http://julia-lissel.devote.se/blogs/14631149/annnaiz.htm#WriteComment

Epost: [email protected]

Postat av: ANTON

Jag är gärna med och vill vinna grymmaste spelet: MARIO KART NINTENDO DS (hittade ingen direktlänk, haha) :))

Postat av: Sofie

Jag är med!

Jag skulle vilja vinna "skyddfilm" för iphone 4, för både fram och baksidan. Kostar 45:-, fri frakt!



KRAM

Postat av: tild▲'s foto

Jag är med! Jag tävlar om ett set med M.A.C Ögonskuggor för 169 kr! :)

Postat av: Hanna

Går ju tyvärr inte att länka , men jag önskar mig det ascoola skalet med superman på!

Rubriken heter - "SKAL - iphone 4"



så himla coolt ♥

Postat av: E M I R A

Jag är med och vill vinna detta:

"färgade skal till samsung galaxy s2 i9100" (lila)



Har gjort ett inlägg:

http://eemiraa.blogg.se/2011/december/hos-annnaizbloggse.html#comment



KRAM :)

Postat av: Sofia [fotoblogg]

Jag är med och tävlar om en MP3 Miniclip 4GB (:

Postat av: Jennifer

Jag är med! Om jag vann skulle jag vilja ha en TANGENTLAMPA. Här är länk till mitt inlägg i min blogg.. - http://betweenie.blogg.se/2011/december/tavling-hos-annnaizbloggse.html#comment

Postat av: ANNA'S FOTO

det funkar inte att länka men jag skulle vilja ha M.A.C

ÖGONSKUGGA

Postat av: Linnea (FOTO)

Jag är självklart med, om jag fick äran att vinna så skulle jag vilja vinna denna product: eftersom det inte går att länka så skriver jag istället , jag skulle vilja vinna zumba fitness till min mamma i julklapp hon har alltid velat ha det och skulle vara kul att ge henne någon hon kommer att gilla :D

Postat av: Maja

Hej, jag är med och tävlar, jag skulle vilja vinna haklappen som är Vit, för min lillebror behöver en haklapp och det skulle bli bästa presenten :)



(endast 39:-)



Om de inte finns skulle jag gärna vilja ha såsvispen, skulle bli en perfekt preent till mamma,



Har länkat tävlingen på min facebook, KRAM :)

Postat av: Fotografpatrik

Skulle jag vinna skulle jag välja denna klocka! :D



http://h24-resize.s3.amazonaws.com/32556/7434377-DzuDt.jpg



Kanske man kan komma i tid =>

Postat av: Bella Davis

Tack =) Har du haft en bra dag ? kram ! =)

Postat av: johanna

jag är med! vill vinna SKAL SAMSUNG GALAXY S2 i9100 VIT SKAL :) 89:-



Postat av: camilla

Om jag vann skulle jag vilja ha M.A.C ögonskuggor hur bra är det inte att ha ögonskugga när min snart är slut. och det skulle varit perfeck för fotograferingar :D

Postat av: denisse

hejsan!

jag har gjort ett inlägg på min blogg. gå och kolla defhs.blogg.se

sedan om jag vinner så skulle jag vara mega extrasuperduper glad att få en brush set (där det finns 8 st) eller en tangentlampa..

hejdå!!

P.S. Jag tycker att du tar gryma bilder och jag äslar din blogg.. ♥

Postat av: A N N A

Jag är med & skulle vilja vinna "Halsband med Uggla silver", jag skriver om tävlingen och länkar till hemsidan i min blogg! Inlägget jag skrivit: http://reeplayy.blogg.se/2011/december/tavlar-hos-annnaiz.html

Postat av: josefin

Jag är med :) jag skulle vilja vinna M.A.C ögonskuggspalett för 169 kr :D

Postat av: Mia

Jag är med :)

Postat av: AliciaWilking

jag är med och tävlar.

om jag vinner skulle jag vilja ha ''IRENEW''

alltså energi bandet :)!

Postat av: Stella

Jag är med och tävlar!

Om jag vann så skulle jag vilja ha en MP3 MINICLIP 4GB :)

Postat av: Agnes

Jag är med! Det går inte att länka men jag vill vinna ZUMBA paketet. Perfekt julklapp till mamma. :)

Postat av: Emmy [F O T O]

Jag är med! (inlägget http://justphotography.blogg.se/2011/december/julkalender.html#comment) jag skulle vilja vinna halsbandet med ugglan.

Postat av: ISAB3LLA- JULKALENDER FRAM TILL JULAFTON!

Jag är med! :D Har tänkt köpa det här till min pappa julklapp, han fick en iPhone förra veckan! Men tyvärr äger jag inte ett enda öre, så det här är väl en perfekt chans! http://h24-resize.s3.amazonaws.com/32556/5849814-VELJg.jpg

Postat av: Anna Klara

Jag är med och tävlar. Om jag vann skulle jag vilja vinna en ögonskuggspalett ifrån M.A.C. med 12 st färger

Postat av: ronja

jag skulle vilja vinna denna: http://h24-resize.s3.amazonaws.com/32556/8578173-YgQVZ.jpg

kram! <3

Postat av: alexandra | fotoblogg

funkar inte att länka, men skulle vilja vinna fodral till iphone :)

Postat av: Julia

Hej, jag är med och tävlar!

Jag skulle vilja vinna "brush set" med 8 penslar:)



Kram på dig!

Postat av: annie

jag skulle vilja vinna "Zumba Fitness" till min mamma i julklapp. tänkte faktisk beställa ett där ifån till henne , så det skulle vara erfekt om man vann ! :)

Postat av: annie

jag skulle vilja vinna "Zumba Fitness" till min mamma i julklapp. tänkte faktisk beställa ett där ifån till henne , så det skulle vara erfekt om man vann ! :)

Postat av: Mimi - fotoblogg [mimiaronsson.blogg.se]

Jag är med och tävlar, och skulle vilja vinna ett Zumba Fitness :) kram!

Postat av: Sandra

Jag är med och om jag vinner vill jag ha klockan "NICE" i den rosalila färgen. Har också gjort ett inlägg på min blogg: http://sandraelstig.bloggplatsen.se/2011/12/06/6814188-tavlar-om-en-klocka/#kommentarer

Postat av: Elina

Vill väldigt gärna vinna "MP3 MINICLIP 4GB" helst i blått, men egentligen spelar färgen ingen roll!

Postat av: Matilda Hallberg

jag är med!

skulle vilja vinna



MP3 MINICLIP 4GB - RÖD

Postat av: bloppis

kika in min stora bloppis!

Postat av: ellen ♥

Jag är med och skulle vilja vinna: SKYDDFILM

IPHONE 4, till min kompis för alla har tagit sönder hennes skydd för några hundra spänn så det skulle vara jätteroligt att ge detta till henne :)♥




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: