lucka 24

I lucka 24 tävlar ni om en rabattkod på hela 1000 kr som gäller vid beställning utav CEWE fotoböcker hos japanphoto! Eftersom koden är på 1000 kr så kan du göra en stor fotobok, kanske med minnen från året som gått? Du bestämmer själv hur du vill använda dina 1000 kr på CEWE fotoböcker!

För att vara med och tävla ska du lämna en kommentar till detta tävlingsinlägg där du skriver att du är med & fundera ut vad du skulle ha samlat för bilder i din fotobok. Glöm INTE att lämna din epost adress. Vill du öka din vinstchans så kan du kommentera hur många gånger du vill, Tävlingen avslutas 26 december ♥

Nu avslutar vi julkalender för i år, tack till alla er som sponsrat och tack till alla er som varit med och tävlat!
Postat av: julia

I'M IN! :D Skulle gjort en fotobok med massa fina vinterbilder, för har en bok med sommarbilder.. Så skulle vara kul med en bok med en annan årstid!

Postat av: jag är med!

Postat av: TinaZ

Jag är gärna med. Jag hade samlat fotona på min sons första år

Postat av: julia

Sista chansen nu detta ska jag vinna :-D om jag vann skulle jag göra en fotobok med de finaste bilder jag har tagit för att använda boken som ett portfolio :-D Kram och GOD JUL :-D

[email protected]

Postat av: alexandra | fotoblogg

jag skulle göra en sammanfattning av 2011 :-D

Postat av: Stella

Jag är med! Jag skulle samla bilder från Brasilien där jag var med min familj i två veckor. Vi var bland annat i regnskogen Amazonas och i den lilla mysiga byn Jericoacoara där gatorna var gjorda av sand.

Även om jag inte skulle vinna så kommer jag beställa en fotobok, för att samla alla minnen därifrån. :)

Postat av: Lovisa

Jag är med! Jag skulle ha gjort en bok med alla mina favorit bilder, dels i från Malta och Norge! Jag skulle också lagt in favorit minnen så att jag kan titta tillbaka och minnas. Och kanske några bilder på min underbara familj! Sen ska vi till Egypten om en och en halv vecka och då skulle jag tagit fina bilder därifrån också! :)

Postat av: Lovisa

Jag är med! Jag skulle ha gjort en bok med alla mina favorit bilder, dels i från Malta och Norge! Jag skulle också lagt in favorit minnen så att jag kan titta tillbaka och minnas. Och kanske några bilder på min underbara familj och hund! Sen ska vi till Egypten om en och en halv vecka och då skulle jag tagit fina bilder därifrån också! :)

Postat av: Lovisa

Jag är med! Jag skulle ha gjort en bok med alla mina favorit bilder, dels i från Malta och Norge! Jag skulle också lagt in favorit minnen så att jag kan titta tillbaka och minnas. Och kanske några bilder på min underbara familj! Sen ska vi till Egypten om en och en halv vecka och då skulle jag tagit fina bilder därifrån också! :)

Postat av: Lovisa

Jag är med! Jag skulle ha gjort en bok med alla mina favorit bilder, dels i från Malta och Norge! Jag skulle också lagt in favorit minnen så att jag kan titta tillbaka och minnas. Och kanske några bilder på min underbara familj! Sen ska vi till Egypten om en och en halv vecka och då skulle jag tagit fina bilder därifrån också! :)

Postat av: Maja

jag är med, hoppas på en vinst denna gång:)



Jag skulle klart gjort ett album med alla bilder från Jutin konserten, det är bland det bästa som

hänt mig.. Jutin betyder allt för mig.

Så skulle bli toppen glad om jag vann:)



KRAM

Postat av: Lovisa

Jag är med! Jag skulle ha gjort en bok med alla mina favorit bilder, dels i från Malta och Norge! Jag skulle också lagt in favorit minnen så att jag kan titta tillbaka och minnas. Och kanske några bilder på min underbara familj! Sen ska vi till Egypten om en och en halv vecka och då skulle jag tagit fina bilder därifrån också! :)

Postat av: ANNA'S FOTO

Jag är med! Om jag vann skulle jag göra en fotobok men allt som betyder någonting för mig, vänner, familj, m.m. Så när allt känns skit kan man ta fram den och bläddra i och se att det finns så mycket som betyder något för en :)

Postat av: Danno- Foto & Vardag

Jag är med! (hoppas det går fast man bor i finland..)

Om jag skulle vinna sku jag antingen sätta massor med bilder från året som gått eller sen bara olika evenemang,händelser med vänner och andra trevliga minnen med vänner! :) Alla favoritbilder och så med minnen!

Postat av: OLIVIASPHOTOLIFE-JULKALENDER I BLOGGEN

Jag är med,skulle gjort en portfolio bok!

Postat av: Linnea (FOTO)

Postat av: Linnea (FOTO)

Om jag fick ärna att vinna detta underbara pris så skulle jag fylla min fotobok med mina favorit bilder under hela 2011, eller så ska jag fylla den med bilder på mina vänner som ett minne av dom sen när jag blir äldre :D <3 Ha en Bra Jul nu !! GOD JUL !!!

Postat av: JONNA foto & vardag

Jag är med!!



Jag skulle göra en fotobok med alla mina favoritbilder som jag har tagit genomtiderna. Eller en fotobok fylld med de finaste minnerna under detta året tillsammans med familj och vänner. <3

Postat av: Malin B

Jag är med! :)

Jag skulle gjort en sammanfattning från detta året ELLER sammanfattning med massaor av bilder på våra hundar och speciellt en av dom som gick bort för några månadersen..



Kram!

Postat av: Riham

Jag är med!

Jag skulle samla bilder från resor och annat kul som man bara vill ha till minne.Har inte fått min systemkamera än,men tror jag får den imorgon.Skulle bli riktigt kul om jag vann!

Postat av: David Andreasson - photo

Jag är med :D

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: Anna

Jag är med och tävlar, och jag skulle samlat bilderna från när jag och min kompis var i grekland! :D

Postat av: Anna

Jag är med och tävlar, och jag skulle samlat bilderna från när jag och min kompis var i grekland! :D

Postat av: Anna

Jag är med och tävlar, och jag skulle samlat bilderna från när jag och min kompis var i grekland! :D

Postat av: Anna

Jag är med och tävlar, och jag skulle samlat bilderna från när jag och min kompis var i grekland! :D

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: Anna

Jag är med och skulle samla alla fina bilder jag har tagit på min familj och mina vänner. Mina underbara katter skulle ta en stor plats i fotoboken! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är lugnt med! :D



Jag skulle samlat alla mina favoritbilder från detta år, 2011. Jag skulle vela kunna visa upp dem för gäster och vänner som kommer hem till oss och en fotobok skulle även vara en snygg prydnad i mitt rum! :)

Postat av: Madeleine

Jag är med! Jag har velat har en fotobok länge tycker dom är så coola skulle bli super glad om jag vann! :)

Kram ! <3

Postat av: Madeleine

Jag är med! Jag har velat har en fotobok länge tycker dom är så coola skulle bli super glad om jag vann! :)

Kram ! <3

Postat av: Linda

Jag är med och tävlar! :D

Postat av: Linda

Vilket perfekt pris - jag är meed! :D God jul!

Postat av: Lovisa

Jag är med! Jag skulle ha gjort en bok med alla mina favorit bilder, dels i från Malta och Norge! Jag skulle också lagt in favorit minnen så att jag kan titta tillbaka och minnas. Och kanske några bilder på min underbara familj! Sen ska vi till Egypten om en och en halv vecka och då skulle jag tagit fina bilder därifrån också! :)

Postat av: Lovisa

Jag är med! Jag skulle ha gjort en bok med alla mina favorit bilder, dels i från Malta och Norge! Jag skulle också lagt in favorit minnen så att jag kan titta tillbaka och minnas. Och kanske några bilder på min underbara familj! Sen ska vi till Egypten om en och en halv vecka och då skulle jag tagit fina bilder därifrån också! :)

Postat av: Lovisa

Jag är med! Jag skulle ha gjort en bok med alla mina favorit bilder, dels i från Malta och Norge! Jag skulle också lagt in favorit minnen så att jag kan titta tillbaka och minnas. Och kanske några bilder på min underbara familj! Sen ska vi till Egypten om en och en halv vecka och då skulle jag tagit fina bilder därifrån också! :)

Postat av: Lovisa

Jag är med! Jag skulle ha gjort en bok med alla mina favorit bilder, dels i från Malta och Norge! Jag skulle också lagt in favorit minnen så att jag kan titta tillbaka och minnas. Och kanske några bilder på min underbara familj! Sen ska vi till Egypten om en och en halv vecka och då skulle jag tagit fina bilder därifrån också! :)

Postat av: Lovisa

Jag är med! Jag skulle ha gjort en bok med alla mina favorit bilder, dels i från Malta och Norge! Jag skulle också lagt in favorit minnen så att jag kan titta tillbaka och minnas. Och kanske några bilder på min underbara familj! Sen ska vi till Egypten om en och en halv vecka och då skulle jag tagit fina bilder därifrån också! :)

Postat av: Lovisa

Jag är med! Jag skulle ha gjort en bok med alla mina favorit bilder, dels i från Malta och Norge! Jag skulle också lagt in favorit minnen så att jag kan titta tillbaka och minnas. Och kanske några bilder på min underbara familj! Sen ska vi till Egypten om en och en halv vecka och då skulle jag tagit fina bilder därifrån också! :)

Postat av: Lovisa

Jag är med! Jag skulle ha gjort en bok med alla mina favorit bilder, dels i från Malta och Norge! Jag skulle också lagt in favorit minnen så att jag kan titta tillbaka och minnas. Och kanske några bilder på min underbara familj! Sen ska vi till Egypten om en och en halv vecka och då skulle jag tagit fina bilder därifrån också! :)

Postat av: lovisa

Jag är med! Jag skulle ha gjort en bok med alla mina favorit bilder, dels i från Malta och Norge! Jag skulle också lagt in favorit minnen så att jag kan titta tillbaka och minnas. Och kanske några bilder på min underbara familj! Sen ska vi till Egypten om en och en halv vecka och då skulle jag tagit fina bilder därifrån också! :)

Postat av: Lovisa

Jag är med! Jag skulle ha gjort en bok med alla mina favorit bilder, dels i från Malta och Norge! Jag skulle också lagt in favorit minnen så att jag kan titta tillbaka och minnas. Och kanske några bilder på min underbara familj! Sen ska vi till Egypten om en och en halv vecka och då skulle jag tagit fina bilder därifrån också! :)

Postat av: Lovisa

Jag är med! Jag skulle ha gjort en bok med alla mina favorit bilder, dels i från Malta och Norge! Jag skulle också lagt in favorit minnen så att jag kan titta tillbaka och minnas. Och kanske några bilder på min underbara familj! Sen ska vi till Egypten om en och en halv vecka och då skulle jag tagit fina bilder därifrån också! :)

Postat av: Lovisa

Jag är med! Jag skulle ha gjort en bok med alla mina favorit bilder, dels i från Malta och Norge! Jag skulle också lagt in favorit minnen så att jag kan titta tillbaka och minnas. Och kanske några bilder på min underbara familj! Sen ska vi till Egypten om en och en halv vecka och då skulle jag tagit fina bilder därifrån också! :)

Postat av: Lovisa

Jag är med! Jag skulle ha gjort en bok med alla mina favorit bilder, dels i från Malta och Norge! Jag skulle också lagt in favorit minnen så att jag kan titta tillbaka och minnas. Och kanske några bilder på min underbara familj! Sen ska vi till Egypten om en och en halv vecka och då skulle jag tagit fina bilder därifrån också! :)

Postat av: Lovisa

Jag är med! Jag skulle ha gjort en bok med alla mina favorit bilder, dels i från Malta och Norge! Jag skulle också lagt in favorit minnen så att jag kan titta tillbaka och minnas. Och kanske några bilder på min underbara familj! Sen ska vi till Egypten om en och en halv vecka och då skulle jag tagit fina bilder därifrån också! :)

Postat av: Lovisa

Jag är med! Jag skulle ha gjort en bok med alla mina favorit bilder, dels i från Malta och Norge! Jag skulle också lagt in favorit minnen så att jag kan titta tillbaka och minnas. Och kanske några bilder på min underbara familj! Sen ska vi till Egypten om en och en halv vecka och då skulle jag tagit fina bilder därifrån också! :)

Postat av: Lovisa

Jag är med! Jag skulle ha gjort en bok med alla mina favorit bilder, dels i från Malta och Norge! Jag skulle också lagt in favorit minnen så att jag kan titta tillbaka och minnas. Och kanske några bilder på min underbara familj! Sen ska vi till Egypten om en och en halv vecka och då skulle jag tagit fina bilder därifrån också! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: