lucka 23

I lucka 23 kan ni tävla om ett NIVEA kit för tjejer. Allt ni behöver göra är att fundera ut vem ni skulle ge kitet till, och varför?

För att vara med och tävla ska du lämna en kommentar till detta tävlingsinlägg där du skriver att du är med och din motivering & glöm INTE att lämna din epost adress. Vill du öka din vinstchans så kan du skriva om tävlingen i din blogg och länka till nivea.se och till detta tävlingsinlägg (länk) Tävlingen avslutas imorgon ♥
Postat av: Agnes

Jag skulle faktiskt ge det till mig själv.



Det skulle vara en "bra jobbat" grej nu när det är lov och man fått betyg. Nu hinner man ta det lugnt och vila upp sig innan nästa termin. Ibland måste man pyssla om sig själv och inte bara andra :))

Postat av: Julia

Jag är med! Jag skulle ge det till min mormor för att hon är den som betyder mest för mig i min släkt, som en liten present liksom..

Postat av: Anna B

Jag är gärna med och vill vinna eftersom jag har känslig hud och särskilt nu på vintern skriker den efter bra produkter och Nivea brukar funka fiiint

Postat av: ISAB3LLA- photography

Jag vill vinna kitet till min mamma! För det första- hon är bäst, och jag älskar henne mest! ♥ Fast jag visar det kanske inte så ofta! För det andra- hon älskar Nivea och hon fyller år i början av februari, så en perfekt födelsedagspresent tycker jag! :) Tror hon skulle bli jätteglad, och även jag! Man blir ju glad när man ger saker och andra blir glada, eller ja.. iallfall jag! :D Håller alla mina tummar och tår till imorgon och HOPPAS på att jag vinner! Kraaaaaam :) ♥

Postat av: Daniela

Postat av: Daniela

är med!

Jag skulle nog vara egoistisk och ge det till mig själv bara för att jag just nu har brist på allt detdäran och det sku verkligen behövas!

Postat av: Hanna

Vann jag detta kit, skulle jag ge det till min allra bästa kompis. Hon heter Tilda & fyller nämligen år den 29 december. Hon betyder mest för mig och jag vill verkligen ge henne något fint! snälla hon skulle bli så glad ♥

Postat av: Maja

hej, är klart med och tävlar om vanligt:), och denna gång hoppas jag på en vinst:)

Jag skulle ge kitet till min kära granna:), Hon ställer alltid upp för mig:), alltid, om jag skulle ringa mitt i natten skulle hon ha tid att prata med mig, hon är som min extra mamma:']



Så om jag vann skulle du göra både min granne och mig glad



KRAM

Postat av: Anonym

Jag skulle ge kittet till min mamma eftersom att hon är den bästa man kan ha.

Postat av: Linda

Jag skulle ge min mamma kitet eftersom hon är den bästa man kan ha, hon är absolut värd detta! :)

Postat av: Jennifer

Jag skulle vilja vinna det här till min bästa kompis för att hon alltid finns där för mig i vått och torrt och stöttar mig när jag behöver det. Hon är min ängel.

Kram!

Postat av: KAJSA [FOTO]

Hej, super fin blogg du har!

Jag undrar hur du gör när du vill bli sponsrad av ett företag? dvs, till din julkalender hur du får alla saker??:)



Kram!

Postat av: Olivia

Jsg är med. :)

Postat av: Martina

Jag är med , jag vill vinna det till min tvillingsyster. för att hon och jag bråkar jättemycket och har det riktigt svårt ibland, detta hade hjälpt mig en god bit påvägen ! tack :) ♥

Postat av: Sara

Skulle ha gett det till mig själv för vi har skrotat det där med julklappar i min familj i år. Tycker det är jätteskönt, men skulle vara roligt att vinna en liten julklapp :D

Postat av: OLIVIASPHOTOLIFE-JULKALENDER I BLOGGEN

Jag är med!

Skulle ge det till min syster.

Postat av: Sandra

Jag har redan fixat presenter till släkt och vänner så jag skulle nog, så egoistisk som jag är gett den till mig själv;)Men ibland måste man få unna sig själv litegrann också:)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: