lucka 10

I lucka 10 lottar jag ut ett Iphone 4 skal, Rosa/vitt med pärlor på. Super snyggt! :)

För att vara med och tävla ska du lämna en kommentar till detta tävlingsinlägg där du skriver att du är med & glöm INTE att lämna din epost adress. Tävlingen avslutas imorgon ♥
Postat av: Malin börjesson.

Jag är med Annaaaa! :)

[email protected]



kram!<3

Postat av: Camilla

Jag är med och tävlar :D

Postat av: tilda

jag är med!

Postat av: melanie

Jag är med :)

Postat av: Hanna

Jag är med! Det skalet var ju super snyggt har velat ha ett pärlskal til min iphone men jag har aldrig hittat något snyggt! :P

Postat av: ida

jag är med! :)

Postat av: aina [fotoblogg]

Jag är med :)

Postat av: fanny

jag är med :)

Postat av: Olivia

Jag är med! :)

Postat av: Fotografpatrik

Jag är med! :)

Postat av: moa

Jag är med!! :)

Postat av: Agnes

Jag är med! :)

Postat av: Caroline ||Foto||

Jag är med :D

Postat av: Julia

Jag är med! :D

Postat av: Mia

Är med :)

Postat av: WILMA

Jag är med! :)

Postat av: Sofie [fotoblogg]

Jag är med! :DD

Postat av: Lisa

Jag är med, jag har ingen iphone själv men om jag vann hade jag tänkt ge det till min bästa vän Olivia i julklapp. Hon har en iphone 4. :)

Postat av: Mariap

Jag är med! Skulle vilja ha vit!

Postat av: Emma S

Jag är med! :D

Postat av: TinaZ

Jag är gärna med.

Postat av: Anonym

Jag är med! :)

[email protected]

Postat av: claudia

jag är med :)

Postat av: annie

jag är med ! Ska få en iPhone i julklapp och då skulle det vara perfekt!! :)

kram! (:

Postat av: Emm

Åå shit vilket fint iphoneskal, jag har precis sparat ihop till en iphone och skulle bli överlycklig om jag fick de här skalet!!!

JAG ÄR SÅKLART MED!

Kramis emma

Postat av: sanna hedman

jag är med :)

Postat av: Hanna

jag är med ! ♥

Postat av: Rebecka

Jag är med :D

Postat av: EllenOtendal

Åh, jag är med! :)

Postat av: Magda

Åh vad snyggt! Jag är med! :D

Postat av: Moa

Är med såklart! Rikitgt fin blogg har du också!:)

Postat av: Malin

Jag är med :D

Postat av: Linnea (FOTO)

Jag är med :D

Postat av: Emelie

JAG är med :D

Postat av: LOLLO FREIMAN

Jag är med :D

Postat av: j o h a n n a - fotoblogg

jag är med!

Postat av: Anna

Jag är med :)

Postat av: Izabella

Jag är (absolut) med. :D

Postat av: ladymuffin

jag är med!! :)

Postat av: Matilda Hallberg

i'm in !

Postat av: madde

Räkna med mig! :)

Postat av: Rebecka Åström

JAg är med!

[email protected]

Postat av: ISAB3LLA- JULKALENDER!

JAG ÄR MED! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: