let it snow

Här har de kommit en hel del snö, Har ni fått mycket snö? :)
Postat av: Emilia

Jodå! :)

Men det tråkiga är det försvinner rätt fort, så jag hoppas det snöar på nu! :) Kramar ;D

Postat av: Emelie

fina bilder =D

Postat av: Enea-Fotoblogg

Åhh vad jag är avis på dig nu, Här har vi ingen snö alls och kommer nog inte få det på ett tag heller, är för varmt...:(



JAG VILL HA SNÖ!

Postat av: Alicia [stayclose.blogg.se]

Ingen snö än :/

Postat av: alexandra,alva,emma

Bli veckans blogg på vår blogg !

Avslutas om en vecka (tisdag)

komentera bara "jag är med" så är det klart :)

Postat av: Mimi - fotoblogg [mimiaronsson.blogg.se]

Jag har inte fått någon snö alls :(

Kram! <3

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Men vad fuskigt, vill också ha snöööö! Vi får troligen en grön jul :(

Postat av: EMMA

Här hos mig har vi knappt någon snö alls!!

Tråkigt..

Postat av: Moa

Ingen snö här inte... ;( <3

Postat av: PWPHOTO

åh jag vill också ha snö!

här har det inte kommit en enda liten snöflinga!



kram:)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: