gårdagen

Min julafton var riktigt mysig och firades med familjen :) Åt så mycket mat så jag var nära på att spricka i vilken sekund som helst! Hur firade ni julen? Och så fick jag en del julklappar så klart ;) Pengar, presentkort, Parfym (Someday), Kläder, Filmer och massa andra små saker :) Vad fick ni i julklapp? Hade tänkt att visa julklapparna efter att jag firat jul hos pappa också :) Imorgon blir det att åka in till stan för att shoppa loss på mellandagsrean ;) Ha en fin kväll , pussar ♥
Postat av: Evelina

Åh fick du Someday! Nu blev jag avundsjuk :(

Postat av: stephi

Kan inte du ge flera tips på porträtt foton? :)

Postat av: LJ photos&texts

Vilka riktigt härliga bildet det där är, och vad bra att du har fått en bra julafton! :D

Postat av: EMMA

Åh, jag vill också ha den parfymen!! :)

Postat av: josefin

så fina bilder :)

Postat av: O L I V I A S P H O T O L I F E

Ett asbra presentkort på blekning&färning.

Red hair ftw. :D

Postat av: Rebecca Rehn

Fina bilder!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: