ANG JULKALENDERN

Nu i sista minuten funderarde jag på att lägga ner julkalendern, för jag fick den inte som jag ville och dessutom har några bloggläsare vart inne på min "underblogg" där jag publicerat alla luckor och sett allt INNAN. Så vart det även något knasigt med lucka 2 som publicerades innan lucka 1. Åhhh, inget vill samarbeta med mig just nu! Men baktanken med julkalender är att ni även ska kunna vinna fina julklappar åt vänner,familj m.m! Så jag hoppas allting blir som planerat nu! Ni får gärna säga till om det är nånting mera som strular, Ha det fint! ♥
Postat av: Sanna

vf haru lås på bloggen? :(<3

Postat av: S |FOTOBLOGG|

Varför har du lösen på bloggen?

Postat av: S |FOTOBLOGG|

Sv: ja nu är det perfekt! :D

Postat av: Amee △ - Julkalender

Kolla gärna in min julkalender! =)

P.S Jag gillar din.

Postat av: Maja

kommer du lägga ner den:o

Jag som sett fram emot att den ska börja;(



Ta hand om dig



kram/ Maja :)

Postat av: alexandra | fotoblogg

du ska inte lägga ner den!!!!

Postat av: FotografOlivia

Missa inte min julkalender på bloggen!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: