Wednesday

Hej på er , jag har suttit med detta inlägg uppe i en timme nu. Har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva , kör väl på det vanliga :) Önskas mera outfits bilder , ja jag gick faktiskt ut för en halv timme sedan och skulle ta lite outfits bilder , men jag fick ingen bra innan det började regna. Imorgon har jag sovmorgon till klockan 10 , så jag hinner nog slänga in ett inlägg på morgonen åt er! Förresten , det känns lite tomt här i bloggen just nu , vad vill ni att jag ska blogga mera om? Tips&trix ,  outfits , personligt , foton osv.. Kom gärna med förslag! Oj vilket rörlig inlägg det vart ;) Kram så länge ♥
Postat av: Ida skeppström // ICBS.BLOGG.SE

Kan inte du lägga upp lite fototips? :D

Postat av: Ida skeppström // ICBS.BLOGG.SE

Nej inget direkt speciellt bara lite fototips, Och kanske några photoshop tips , typ redigeringar och sånt.. Kram! :)

Postat av: sanne

du är ju grymt fin tjej :) och din blogg är bäst, läger du ut nån vidioinlägg nån gång? :Dkram

Postat av: ElinAmanda

sv: tack! :)

Postat av: Sandra

SVAR: Tack, ja converse är alltid snyggt. :)

Diggar din blogg! Snygga bilder, snygg design... och så snygga DU!

Postat av: S |FOTOBLOGG|

Sv: Tack finis! :D

Postat av: Emma

Tips&trix! :D

Postat av: Jossan

videoblogg mer,

lite mer tävligar kanske :)



Kraam !<3

Postat av: Emma

Videoblogga måste du börja med!!!!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: