Straps by cochise

Photographs&Editing: Annis (ME) , Minns ni att jag tävlade ut en sån här kamerarem? Jag fick även välja en själv , så jag valde denna snygga lila som jag fick hem idag. Lila som förövrigt är min favorit färg ;) Super läcker måste jag säga! Piffar upp kameran lite ;) haha. Den kommer från strapsbycochise.se (länk!!) Och finns i många snygga mönster/färger! :)
Postat av: Anonym

Hej hej, jag har gjort min första videoblogg, var jätte räd och närvös!

Men kolla på min första videoblogg!

Direktlänk: http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/august/min-forsta-videoinlagg-videoblogg.html#comment

Postat av: Emma :)

sv: Tack så jättemycket :) ska du säga älskar verkkligen din blogg jättefin ;) <3

Postat av: Ellinor - ellinorljung.webblogg.se

Vill ha vill ha vill ha typ :D

Postat av: Emma

Snyggt! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: