Skyscraper

Möte upp Inca igår kväll o sen slaggade jag över hos henne :) Tog inte så mycket bilder , men några vart det iallafall! ;) Bilden på Ankan är ju klock ren , haha. Kommer även komma upp en fototävling senare ikväll med ett riktigt fint pris ;) Håll utkik! Nu ska jag svara på lite kommentarer sen ska jag kolla på Gossip Girl! Blir en lung fredag idag , vad ska ni hitta på? :) Hörs när vi hörs!
Postat av: Mathilda

sv: okej bra men jag skickar med bilderna såklart ;) sen jag har så svårt att bestämma mig så jag skickar med så många bilder jag vill ha med i designen så kan du väl kolla vilka bilder som passar in var? :P kram

Postat av: lovisa [foto & vardag]

den låten e så bra!

Postat av: Mathilda

sv: låter toppen! snällt att du kan göra en åt mig!! :) kram

Postat av: Madebynikon - fotoblogg

SV: Tack! :D

Postat av: Pablo Nutti

Väldigt fina foton måste jag säga :D



Postat av: julia

Hej! Var gärna med i min fototävling på min blogg & tävla om "bästa sommarbilden"!

http://maxphotos.blogg.se/2011/august/foto-tavling.html#comment

KRAM!

Postat av: josefin

Fina bilder! :)

Postat av: Emma

Så fina bilder, och du är jättesöt! :)

kram




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: