nytt objektiv

Wihoo , äntligen har jag fått hem mitt nya objektiv. Nu kan jag äntligen börja fota mera porträtt bilder , eftersom jag alltid har fotat manuellt med mitt andra objektiv , Inte lätt de.. Men nu har jag iallfall köpt mig ett nikkor 35mm f/1,8g. Har prov fotat lite , och är grymt nöjd. Skönt att kunna ha ett litet och lätt objektiv som jag kan ta med när jag är med kompisar osv.. Men återkommer mera om objektivet senare. Nu ska jag ut och fota med det! Kram så länge ♥
Postat av: Tea

Åh vad kul med ett nytt objektiv :D



SV: Tacktack! :)

Postat av: Danno- Foto & Vardag

Har du inte autofokus i kameran då?:o och vad kosta det?:D

Postat av: isabella

har igång en tävling i min blogg nu där du har chansen att vinna ett valfritt iphoneskal, check it out! :D



http://bellsi.myshowroom.se

Postat av: ladymuffin

Önskar dig en bra kväll! kram :)

Postat av: Jessie

jag har det objektivet och jag tycket att det är jätte bra :D

Postat av: Sandra

men FY vad najs!

Postat av: Jonna - foto,stil & vardag }

Jag köpte ett likadant för ett halvår sedan, det är grymt bra! :))

Postat av: C - photography

Wooh, nice!

Det har jag med och det är riktigt grymt"

Postat av: Emma

Fotograferar man manuellt med alla 50mm objektiv? ;)

Postat av: Amanda

Det är toppen det där objektivet! Gillar verkligen din blogg btw :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: