Nu är det fredagsmys

Har precis käkat middag nu. Nu ska jag packa ihop en väska snabbt till Inca , slaggar hos henne idag. Och imorgon har jag som sagt en plåtning med en klasskompis som heter Elin :) Inca får nog ställa upp som assistent då ;) , Eftersom vi förmådligen sover över imorgon också. Kommer bli mysigt! Ha en fortsatt fin helg , pussar ♥
Postat av: sannee

ja de är så skönt med fredagar :D kram

Postat av: EM PHOTO

Var gärna med i min tävling, i sammarbete med iphonetillbehör.eu!



http://bymillan.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-ett-valfritt-iphoneipodipad.html#comment

Postat av: Emma

Åh mums, det ser gott ut! :)

Postat av: Elsa [mode & foto]

Ser supergott ut! :) Hoppas du hade en bra fredagskväll!! :)

Postat av: nilez [PHOTOGRAPHY]

vad gott det ser ut :D<3

Postat av: ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

Var mer än gärna med i tävlingen på min blogg där DU har chansen att vinna valfria varor från runns.se för 200 kronor! Kanske en klocka, en objektivmugg, ett iPhoneskal,en t-shirt eller något helt annat?! DU BESTÄMMER! Klicka bara här ---> http://iisabellaeriksson.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-vara-for-max-200-kr.html#comment & följ de enkla reglerna, sen är det bara att hålla tummarna! :D KRAM!

Postat av: sofia

SV: Visst var dem?! :)



Vad fina bilder du tar, gillar verkligen dem i inlägget. :)

Postat av: byrianne [foto & mode]

VINN EN NY MACBOOK AIR !

STUDERAVIDARE.SE

Postat av: © JOHANNA | johannakarlstroms.blogg.se

Hejsan nu är det frågestund på bloggen & jag tycker du ska kika in & kommentera några frågor.



Skriv vad du vill, ska försöka svara på allt.

Det får inte vara för oseriösa frågor, men inte helt normala heller, hehe!



Direktlänk:

http://johannakarlstroms.blogg.se/2011/august/question-and-annswer-time.html

Postat av: AnnaWK

Härliga bilder, jag har visserligen ätit middag men blev allt lite hungrig igen efter att ha tittat på dina foton :)

Postat av: Clara

sv: Taaack:D

Postat av: Helena

åh vad jag gillar din blogg :)

Postat av: Moa Söderlund

Okej, Nu följer jag dig också :)

Postat av: Julia (foto)

Mina garnnar ska åka till USA och där kan man ju köpa objekiv för halva priset! Jag har en Nikon d3000, 55-105mm. vad tycker du om detta? http://www.bestbuy.com/site/Nikon+-+AF-S+DX+Nikkor+55-300mm+f/4.5-5.6+VR+Zoom+Lens+for+Nikon+SLR+Cameras/1230528.p?id=1218239171002&skuId=1230528 eller skulle du kunna tipa ett objektiv? skulle vara shysst!

Postat av: Pia - Smilinggirls!

Mums! :)

Postat av: Fröken Svår

Åh, ser sjukt najs ut!

Fin blogg, btw.




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: