Kameraryggsäck

Sponsrat inlägg.
Tänkte tips om denna smarta Kameraryggsäck , Som man kan använda till Plåtningar te.x. Du kanske ska resa någon stans och behöver få med dig ALL din kamerautrustning , då passar denna Kameraryggsäck (länk) från tvspelsweb.se (länk) alldeles utmärkt. Jag själv är behov utav en sådan , nu när jag kommer börja resa runt till stockholm och fota! :) Så kolla in bland deras Kameraryggsäckar HÄR!

Postat av: Anonym

Okej, nej då gör jag det hellre själv, eller frågar någon annan, sorry:)

Postat av: Anonym

fin blogg , allt bra?

Postat av: EllenOtendal

sv; Okej! :) allt bra?

Postat av: felicia

Härlig blogg :)

Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

Har just nu en tävling på min blogg där du kan vinna en goodiebag full med smink! Var gärna med! Tryck bara här & följ dom enkla reglerna -----> http://iisabellaeriksson.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-goodiebag-med-smink.html#comment

Postat av: elin

ingaproblem :)

Postat av: EllenOtendal

Hej :) Jag bara undrar om du vet hur man får väck ett mellanrum mellan header och inlägg? :) Kram!

Postat av: ~ erica [ fotoblogg ]

Härlig blogg tjejen! Har du lust att ge ett öga på min blogg, för det ögonblicket betyder mycket, du får jätte gärna lägga till mig i bloglovin listan också, men inget behövs! Säg bara till och du hamnar i min favorit lista! :)

Postat av: Mathilda

sv: jaa jag tycker att den är jätte fin och enkel precis som jag vill ha det! skulle gärna kunna tänka mig att ha en sån :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: