Jag gråter bara i regnet.

Idag har det bara regnat hela dagen hos mig , jag som tänkte gå ut och fota lite natur idag.. Men det sket sig. Regn för mig är ett riktigt mys väder , så nu ska jag sätta på någon bra film och kolla på :) Vad brukar ni göra när det regnar? Vill välkommna alla nya läsare/följer som trillat in de senaste dagarna , ni är varmt välkommna! :) Pussar
Postat av: Smallmoments - a photodiary by ninni karlsson

svar: åh tack så mycket!



din blogg är riktigt fin och bra!

Postat av: wilma

Fina bilder!

Postat av: Andrea

Du tar urolig bra bilder og redigerer dem bra! <3

Hvilket kamera bruker du ? hadde satt stor pris på svar!

Takk for kommentaren på min blogg! :)

Postat av: Kamilla Freitag

sv: takk ^^

Postat av: CEZZii

Hej! ) vill du vara med i min dagensblogg-tävling med chansen till extra besökare Skriv bara jag är med i det här inlägget (http://cezzii.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-vinnarna-78.html#comment) SPAM ÄR TILLÅTET.



Take care, LOVE CEZZii ♥

Postat av: † Mejva

Jättefina bilder! :)



sv: Tack! :)

Postat av: elin

sv; aw tack så mycket , din med! :D

Postat av: ▲ Olivia Ljungberg

tack detsamma hörru! älskar den andra bilden!

Postat av: Malin | fotografi

sv: okej :) Är inne på att köpa 50 mm objektivet till min kamera... dock så vet jag inte om jag ska köpa D eller G objektivet, vilket har du ? och vet du vad de står för ?

Postat av: tinalammela <3

sv; hihi tack, men jag håller på att fixa den ;)

gryyymt fin blogg! <3

Postat av: frida johansson ♥

Den sista bilden var grym :)



Tycker också det är supermysigt när det regnar. Brukar precis som du sätta på någon bra film!

Postat av: elin sundgren

sv: tack så mycket, din var också fin! :-)

Postat av: Anna Klara

Sv: Tack så mycket ! :)

Följa varandra på bloglovin ? :)

Kram

Postat av: Tre vänner!

Hej! Vi är tre goa vänner som nyligen startat en blogg tillsammans. Kika gärna inoch kommentera vad du tycker, kram!



Gillar du inte såna här kommentarer så ber vi om ursäkt.

/Therese, Evelina, Stina

Postat av: Sofie

snygga! :)

Postat av: Tess

Jättefin blogg du också!



Bloglovin byte? :)



Postat av: Hanna

Härlig blogg :)

allt bra ?

Postat av: Tea

SV: Ja visst är de! :)

Postat av: Rebecka

Sv:

Åh, tack så mycket!!Detsamma! :)



KRAM

Postat av: Marte Johansen

så fine bilder :D

Postat av: tinalammela ♥

sv; jag skulle jättegärna vilja ha en design av dig, kan du göra någoting i en grå design?

eller harrypotter design.

det skulle vara underbar snällt :)

du kan maila mig om du vill & kan fixa det.

tack!

kram<3

Postat av: Martina Brandt

tack ! :)

Postat av: AnnaWK

Vad fin den andra bilden var (dropparna på lövet).



Sv: Tack snälla!

Postat av: Cindy

SV: Tack detsamma :)

Postat av: Kimmie

Du har en väldigt fin blogg du med!!:D

Postat av: lovisa

Hej!



Jag undrar hur man får menyn utanför inläggsidan och hur man förstorar inläggsidan så att den går längst med headern, hoppas du kan hjälpa mig :) ?

Postat av: Towe

Fina bilder! :)

Postat av: Johanna

sv: Tack! : )




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: