Jag gästbloggar..

Photographs&Editing: Annis (ME)
..Jag gästbloggar hos Madeleine just nu , jag har fått äran att gästblogga hos henne från torsdag till fredag. Jag har redan skrivit två inlägg hos henne HÄR och HÄR. Så kolla in hennes blogg HÄR och säg vad ni tycker om mig som gästbloggare ;) Pussar
Postat av: Hanna - FOTO

Okej ska nog köpa ett sånt objektiv..

Är du bra på att fixa i stilmallen och kodmallen?

Postat av: Hanna - FOTO

jaha okej synd:( min meny krånglar och jag behöver hjälp, kan inte?!

Kostar det om du ska hjälpa?

Postat av: sarah

vad fina bilder!:)

Postat av: Malin börjesson

Hej Anna, du om du har skickat ett mail idag eller har tänkt att göra det , så är det bra för dig att veta att våra datorer har inget internet , det är typ nått fel med någonting så jag kommer inte in på min data, och speciellt inte mailen, så du vet att jag inte svarar om du har eller ska skriva till mig!



kanske funkar ikväll, men jag meddelar när det funkar igen, och just nu skriver jag från pappas iPhone , det är den enda "saken" som funkar i huset ;)



Nej men så du vet!

Ha de bra!



K R A M ! /malin

Postat av: Amanda

Sv: följer dig nu :)

Postat av: JOHANNA & LANA

Kul att du är med! Lycka till!

Kram Johanna & Lana ♥

Postat av: Jonna

Jättefin header :)

Postat av: Cecilia

Hej!

Jag heter Cecilia och söker efter bloggare som kan gästblogga hos mig i helgen då jag är borta. Lämna mer än gärna en kommentar och meddela om du är intresserad!

Postat av: Jasmine

Jättefina bilder! så snyggt fotograferade. Bilderna är blommorna ser så äkta ut, som om man vore där, på plats. Och bilderna på katten är ju bara för söta! Helt utslagen ligger den lilla varelsen där. Sött!



Kram

Postat av: Emma

Jättefina bilder! :)

Postat av: diana

Så otroligt fin blogg :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: