HELT NY DESIGN!

Som ni ser så har jag suttit och jobbat med en helt ny design nu. Jäklit nöjd om jag får säga det själv , eller vad tycker ni? :) Headern kommer bytas ut snart. Tryck F5 om du inte kan se designen!
Postat av: S |FOTOBLOGG|

Känner du inte igen mig det är ju jag som alltid prata med dig på facebook dig och typ inca? =)

Postat av: S |FOTOBLOGG|

Sv:Känner du inte igen mig det är ju jag som alltid prata med dig på facebook dig och typ inca? =)

Postat av: S |FOTOBLOGG|

Sv: Vad duktig du är på att fota då! riktigt duktig borde bli fotograf!

Postat av: S |FOTOBLOGG|

Sv: Samma här! :D

Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Fin den blev!:D

Postat av: Casowa

Gillar den mycket, jätte fint! (: Den gör mig riktigt pepp på att sätta mig att göra om min en aning också... Funderar på om jag ska gå tillbaka till att ha bred header jag med, kan nämligen inte riktigt bestämma mig vad jag gillar bäst att ha, hehe... ^^'

Postat av: alexandra | fotoblogg

riktigt snygg!

Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Tycker det blev riktigt bra!



Tips, någon millimeter mer mellanrum mellan header och inläggen :)

Postat av: Matilda

Jättefin! Gillar att du körde på en annan stil nu, du brukar ju liksom ofta bara ändra header, bakgrund och i menyn. :)

Postat av: ANTON - målet att bli fotograf

jättesnyggt :D

Postat av: Emma

Fint blev det :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: