Frågor & svar ang min födelsedag.

Åh , ni är så gulliga och frågar massor om min födelsedag , Alltså 18 Augusti för er som har missat det :) Tänkte svara på de flesta frågorna i ett inlägg istället.

Vad önskar du dig i födelsedags present?
Det jag önskade mig var en filmkamera , plattång och en iphone 4. Plattång och filmkamera vet jag redan att mamma har köpt ;) Och iphonen återstår att se ;) hehe..

Får man skicka in "Födelsedagsbilder" till dig? :)
Självklart , då blir jag super glad! Skicka in dom till [email protected].

Vad ska du göra på din födelsedag?
Inte planerat något säkert än , men det blir nog att fira med familjen och med vänner sen :)

Vad tycker du är det bästa med att fylla år?
Hm.. svår fråga , jag antar att det är att veta att man är ett år äldre nu ;) GOODFEELING!

Hoppas ni är nöja med era svar! :) Pussar

Postat av: li - hobbyfotograf

grattis i förskott! :D (kommer skriva grattis då också menmen.. ;))

Postat av: Tess

Heheh, jag är också född den 18 augusti ^^




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: