Fototävling - min bästa sommarbild.

Jag är med och tävlar hos Micaela (länk) om en valfri irkontroll eller trådutlösare från johanpixels.se/webbshop/ (länk)! Temat är din bästa sommarbild , så denna bild på Cicci fick bli min! :) Var med och tävla ni också , HÄR! Lycka till! ♥
Postat av: M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

SVAR: Tack för ditt bidrag! :)

Postat av: Ellinor - ellinorljung.webblogg.se

sv: :)

Postat av: MYDAILY [mydaily.webblogg.se] - vardagsblogg

ååh, älskar den bilden! :)

Postat av: Emma

Den bilden är fantastisk! (:

Postat av: emma puckonen

hej!

har just nu frågestund på bloggen.

skulle bli jätteglad om du kunde lämna 1-2 frågor.

jag ber om ursäkt om jag störde.

tack på förhand! :)

jättefin blogg du har btw. :)

Postat av: ladymuffin

söt!

ha en fin kväll!

Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/august/mandag-dagens-blogg.html#comment

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

God morgon :) Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/tisdag-dagens-blogg-1.html#comment

Postat av: Anonym

Så fin bild!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: