Första skoldagen + Födelsedag imorgon!

Idag efter (första) skoldagen efter sommarlovet , satte inca och jag mig på ett mysigt cafee och tog en glass. Jag trodde det skulle bli dubbelt så jobbigt med schemat och allt , Men det visade sig inte va så farligt (För min del iallafall) Och imorgon är det min Födelsedag , och vi börjar klockan 10 och slutar 2 , grymt! Sköt om er ♥
Postat av: Tess

Imorgon är det MIN födelsedag också ;)



& Jag har inte börjat skolan än alls :D

Postat av: Fotograf sandra Kantojärvi

Tack så mycket! :)



Hoppas du får en trevlig kväll och en riktigt bra födelsedag imorgon! Grattis i förskott! :)

Postat av: ladymuffin

oj börjar ni redan! :) vi börjar den 23e ;D

Härligt med chill schema!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Postat av: Zamzam

Grattis hopas du har en bra dag<3

Postat av: Sophie'

- så lite så, dock är det bara en person som har denna blogg ;)

Postat av: Sophie'

- det är lugnt ;)

du är inte ensam om att tro det ^^

Postat av: johanna:D

sv- hur gammal är du , vad har du för kamera och vad har du för statistik? nyfiiiken;D

Postat av: JULIA - Fashion blogg

Har just nu en smyckestävling på bloggen! Vill du ha channsen till antingen en earcuff eller ett snyggt namnsmycke då ska du helt klart anmäla dej!



http://juliaaahh.blogg.se/2011/august/tavling-i-samarbete-med-xenobia-design.html



Lycka till ♥

Postat av: Tess

sv: Heheh, duktig på att påminna ;) Grattis i förskott, dumed! :D Inte långt kvar alls, 2 timmar! ;)

Postat av: Elvira

Grattis i förskott! ;)

Postat av: Ellinor - ellinorljung.webblogg.se

sv: Tack! :)

Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

grattis i förskott c:

Postat av: ebba

svar: Å tack så mycket! :)



Vilka uuuuubersnygga bilder du tar, och redigerar! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: