Före & efter bilder

Några som ville se hur jag redigerar mina bilder (oftas!!) Jag lägger bara på Curvers och lite kontrast , så att bilderna ska få lite mera färg i sig :) Detta gör jag oftas till mina vardags bilder , alltså till bloggen osv.. Det varierar lite :) Fick in massor utav tips på vad jag kan blogga mera om , Videoblogg va det ni ville att jag skullle fixa mest! Jag beställer hem mitt minneskort till filmkameran idag , så inom denna eller nästa vecka ska jag försöka göra ett videoinlägg (!) Tack för era tips! Kram så länge ♥
Postat av: Semlan-Foto

Jag är med i en fototävling och skulle bli så glad om du röstade på min bild och som tack får du en länk :D



rösta här----> http://tavling.idg.se/pc-for-alla/sommar2011/pafageloga-0



Postat av: Victoria (fotoblogg)

fin blogg och fina bilder =)

Postat av: Riham

Små ändringar och stora framsteg,tack för att du skrev inlägget! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: