Elin

Photographs&Editing: Annis (ME) Modell: Elin S.

Här är två smakprov från plåtnigen med Elin igår :) Hade bara en spontan fotografering , med inget speciellt tema! Men tycker endå att bilderna vart riktigt sommarfina :) Har inte vart hemma på hela halgen eftersom Inca och jag hade hennes hus för oss själv ;) Hade nog min bästa helg på länge , träffade massor utav härliga människor osv.. Har ni hittat på nånting speciellt under helgen? :) Nu måste jag plugga NO , Vi hörs när vi hörs ♥
Postat av: Ellinor - ellinorljung.webblogg.se

Jag har jobbat på hästtävlingar i helgen :)

Postat av: alexandra | fotoblogg

så fina bilder!

Postat av: ANNA'S FOTO

Hej!



För ganska längesen nu vann jag en reflexskärm i en tävling hos dig och den har fortfarande inte kommit...

Postat av: ANNA'S FOTO

SV: okej, vad tråkigt jag som hade sett fram emot den :(

Postat av: ANNA'S FOTO

SV: det är ju inte ditt fel! :)

Postat av: Tess

Hej på dig!



Nu när jag börjat om på min blogg helt, men med samma domännamn, tänkte att du kanske ville kolla in det eftersom du kollat min blogg den senaste månaden.



Puss&kram Tess

Postat av: Elin

Den där bryggan var sååå läskig :D haha

Postat av: madde

mycket fina :)

Postat av: Emma

Härliga bilder! :)

Postat av: Dilin

Fina bilder! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: