Elin s / ii

Photographs&Editing: Annis (ME) Modell: Elin S.

Några till härliga bilder på Elin :) Kommer komma många till! Apropå något helt annat , så känner jag att det verkligen är dags för mig att skaffa mig en ny mobil , och den jag dreglat över några hundra gånger är ju en Iphone 4 vit.. Men enligt de flesta jag känner är det en "skit" mobil. Så nu tänkte jag kanske skaffa mig en HTC desire z. Sägs vara dubbelt så bättre än iphone's , och dubbelt så billig dessutom ;) Så jag behöver eran hjääääälp! Säg vad ni tycker , eller kanske någon helt annan mobil? Ge mig tips tips tips & tips! Skulle vara gulligt av er , kram så länge ♥
Postat av: Fotografpatrik

Jag själv använder en iphone 3GS i över ett år, jag själv älskar iphone iallafall så jag tycker du ska ta en sådan, eller vänta på iphone 5 som kommer snart :)

Postat av: Tildasfoto ~

Jag har en iphone 4 vit, och jag absolut ÄLSKAR den! Den är inte alls "skit" som alla andra säger! När jag fick min mobil så sa alla htc-killar i min klass att det var en skitmobil, men sen efter några gångers pillande på den så får dom inte nog. Alla har typ htc men frågar efter min mobil, haha! Så även om den är dyr så är den helt klart värd pengarna, och dessutom har den instagram som är världens bästa app. Som twitter fast man delar bilder ;)

Så köp dig en iphone! Kram <3

Postat av: Sofie

Iphone är allt annat än skitmobil! ÄLSKAR den! :D

Postat av: ANNA'S FOTO

Jag har en iphone 4 vit och jag skulle aldrig någonsin byta ut den mot någon annan mobil. Den är som min andra hälft, älskar den, haha! KÖP! :D

Postat av: Emma

iPhone är värkligen ingen skitmobil, min pappa har en och jag har testat den flera gånger. Och han själv säger att den är jättejättejättebra! :)

Postat av: tille - fotoblogg

jättefina porträtt :)

Postat av: Zamzam

SAMSUNG Galaxy mini jätte bra och den är liten enkel och är detsutom en smartphone;)

Postat av: Sofie

får jag fråga hur du har gjort ditt fotogalleri? :D

Postat av: Martina

Skaffa en Samsung galxy Ace eller en Samsung galxy Gio !

Postat av: klara

jag har en HTC Sensation & jag tycker den är skit bra!

Postat av: Fanny (fotoblogg)

Verkligen jättefin blogg! :)

Postat av: Freymy

HTC mobilerna är super bra. jag har en själv, jag har en HTC Wildfire och min mamma har en HTC Wildfire S, alla htc e bra. jag har kollat på super många och tycker att alla e bra, eller ja men dom jag har e super snabba och dom e BÄÄÄST!

Postat av: C E L I N E

Kontakta mig så fort du ser detta! VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT! Älskar dig! // din cicci! <3

Postat av: Sophie "autophoto"

Allt bra? :)



hur får du så bra kvalitet på dina bilder?

Postat av: Johanna Sic

Hej, sjukt fin blogg du har! Hur får man tid och datum tjock? tacksam för svar!

Postat av: Riham

Jag har en iphone4 vit,fast jag förväntade mig mer av den.Den är rätt så vanlig faktist.tror det bara är namnet som gör den så dyr.de har sänkt den till 3500 nu läste jag nånstans.Om jag var du skulle jag nog köpa en htc,värd pengarna!

Postat av: ericaandersson-FOTOBLOGG

galet fina bilder!

Postat av: Elsa [mode & foto]

Superduper fina bilder, Kram :9




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: