Beställ bloggdesign av mig.

Nu kommer jag öppna igen , och kommer ta imot alla era designbeställningar. För att beställa en design av mig så ska du veta på ett ungefär hur du vill att designen ska se ut , så skickar du in din beskrivning (Gärna någon skiss om du vill) Och bilder som du vill ha i designen till [email protected]. Jag går efter ditt önskemål när det gäller designen.

Hur mycket kostar det?
Priset kommer vi diskutera när du skickat in din beskriv m.m , priserna ligger från 50kr, 100kr , 150kr , 200kr , det beror på hur avancerad design du vill ha!

Måste man beställa en HEL design?
Absolut Inte , jag utgår från ditt önskemål. Du kanske te.x bara vill att jag ska fixa din meny , det blir så klart billigare , priset diskuterar vi då!

Har du några mera frågor så kan du skriva en kommentar eller kontakta mig ([email protected])
Postat av: Mira

Svar: Ja, det tycker nog jag också. Tack för din kommentar! :)

Postat av: TILDASFOTO ~

Ohh, jag är möjligen intresserad, med tanke på att du är jätteduktig, och jag vill byta till blogg.se, hmm.



Sv: Tack så mycket! :)

Postat av: Victoria'

sv: Taack detsamma! :)

Postat av: Malin Börjesson

Hej Anastasia, jag har skickat ett mail till dig, hoppas du har fått det, för jag skickade det imorse & jag är väldigt intresserad av en ehlt ny design och jag har mycket fynderingar över hur jag vill att min blogg ska se ut men det kan vi la ta på mailen?

om det är okej för dig.



KRAM !

Postat av: Mathilda

sv: aa vad bra, men du jag undrar bara om man vill ha en ungefär likadan design som du har med bara lite ändringar ;) hur mycket skulle det kosta? :)

Postat av: Riham

Hej!Jag kmr gärna köpa en design från dig :)

Vilken brush använde du när du skrev "hur du beställer en bloggdesign-bilden"?Kan du länka till penseln?

Tack <3

Postat av: olivia

jag vill ha en men de bror på hur mycket de kostar. hur mycket kostar en sån design du har?




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: