Well open up your mind and see like me

Här är några av bilderna från fotorudan idag , jag var ute i flera timmar och fotade. Hittade ett jätte fint ställe vid vattnet , som jag hade tänkt att ha en plåtning på någongång , om jag hittar någon modell som ställer upp! ;) Förresten , så har jag inte påsklov denna vecka som kommer , som typ alla har. Utan jag får vänta ennu en vecka till :( Hoppas att ni får ett härligt påsklov iallafall! :) Nu ska jag gotta mig med glass framför The hills :) Ha en fin dag , kram
Postat av: elin pettersson

woooooooow fina bilder! :) följer du min blogg eller äre bara jag som följer din? ;p

Postat av: Olivia

Åh, vilka underbara bilder du tar!

Postat av: E A P H O TO [foto & vardag]

Superfina bilder! Favoriten för mig är den på fågeln :)

Postat av: Nathalies closet 1.0

Svar: Bästa filmen ever!! Jag var inte ett sådant fan förut men nu, älskar han! :D

Postat av: » adriana [anaphoto]

Sjukt fina bilder :D

Postat av: Nostariel-->foto

Vi får påsklov samtidigt! :D

Postat av: A&V

Den med fågeln var fin, använde du teleobjektiv?

Postat av: Nostariel-->foto

Ska vara med en kompis annat inget annat planerat.Men asså jag skulle verkligen vilja ha en sån där header,skitcoolt.Kan du hjälpa mig? :D

Postat av: Novala - foto & webbdesign

Sv: Okej, för jag gjorde också det men det gick inte att ladda upp på videofy först, men sedan löste det sig ;)

Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO-VARDAG]

jag älskar bilden med fiskmåsen!:D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: