Vilken kamera har du?

Fick låna bilden av www.nevnarien.se , Tack för lånet Elin! :)

Mycket tjafs om vilket kamera märke som faktiskt är bäst. Jag tycker att Nikon är bäst eftersom jag har använt det från allra första början , men om jag skulle ha börjar med Canon skulle jag säkert tycka den varit bäst. Så vilken kamera använder ni er av?..

Omröstningen Vilken kamera har du? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa en egen folkomröstning!

Postat av: eemmafoto [fotoblogg]

nikon d300s mer specifict :)<3

Postat av: Stina

nikon d3000 :)

Postat av: paula

Kommer du presentera vinnaren i tävlingen?:D

Postat av: WILMAPHOTO

Jag har en Canon EOS 1000D! :)

Postat av: JOHANNA

sony-a290 , den är jätte bra<3

Postat av: E A P H O TO [foto & vardag]

Hej, är det OK om jag gör en likadan röstningsak som du gjort om jag skriver att jag sett det på din blogg? :)



Kram!

Postat av: Danno- En foto & vardagsblogg

SonyA330! :D

Postat av: alexandra | fotoblogg

canon 450D :)

Postat av: Anna

Nikon d3000 och den är bäääääst :D

Postat av: lovisa

godmorgon:D

Postat av: Casowa

Var tvungen att rösta på "annan kamera" eftersom jag inte bara har en kamera. Fotograferar ju både med Nikon, Canon och Olympus, så ja... Det var därför det blev så, eftersom jag inte ville favorisera någon av dem då jag gillar alla tre lika mycket även fast min Nikon är digital och min Canon och Olympus är analoga.

Och sedan har jag egentligen någon liten silvrig analog kamera som var min första kamera jag någonsin fick kalla "min", men den är hur dålig som helst (har helt ärligt bara fotograferat två fina solnedgångar med den som jag blev nöjd med, allt annat blev skit rent ut sagt, ingen fokus för fem öre), så den använder jag inte längre och senaste gången jag använde den var då jag var elva skulle jag tro.

Postat av: Olivia

Använder just nu en långzoomskamera från Sony, men jag ska köpa en nikon d5100. Tycker att nikon är bäst!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: