Viktigt meddelande till mina läsare!

Jag har en tråkig nyhet att säga till er , tyvärr.. Jag har så mycket i skolan att göra så att jag inte hinner ta hand om bloggen mera. Så i morgon kommer jag stänga ner min blogg.. Jag ber om ursäkt för detta , Det har varit jätte kul blogga och lära känna nya människor genom bloggen.. Men nu har jag inte tid över till bloggen längre.. Jag hoppas ni förstår! I'M OUT!

EDIT: Ja , ni tror säkert att detta är ett April skämt.. Men jag väntade till 1 april med detta för att jag skulle sluta blogga på en ny månad.
Postat av: Felicia!

VA?!?!?! SNÄLLA DU FÅR INNNNTEEEEEEEEEEEE!!!!!!

Postat av: Maja J (photobytekla)

Tråkigt, men jag förstår dig! Det är mycket jobb med en blogg<33

Postat av: M E L L I I E E

nej, så tråkigt! Jag vill ändå tro att det är ett aprilskämt även om det kanske inte är det.

Kan du inte bara ha kvar den iallafall?

Postat av: Wilma

NEJ! :(

hoppas du kommer tillbaka! ♥♥




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: