Tävling l Ring

Nu lottar jag ut en ring från lbsdesign , Som vanligt kan alla vara med och tävla.. För att delta i tävlingen ska du lämna en kommentar till detta inlägg där du skriver att du är med. Vill du ha en dubbelt så stort chans att vinna kan du skriva om tävlingen i din blogg/hemsida där du länkar till detta tävlingsinlägg och till lbsdesign.blogg.se. Tävlingen avslutas på fredag 15/4! Lycka till :) ♥
Postat av: Anonym

Jag är med :)

Postat av: E A P H O TO [foto & vardag]

Jag är med! =D

Postat av: eiralinnea

jag är med!

Postat av: moa

Jag är meeeed! Känner att jag behöver det eftersom jag tappade mina favorit ringar idag :-( haha

Postat av: Mimmi

jag är med:)

Postat av: wilma

Jag är gärna med! :)

Postat av: Amanda

Jag är med :)

Postat av: Evelina

Jag är med!

Postat av: TIDSTJUVEN

Jag är med! :D



Förresten, du frågade tidigare om jag kunde rita en bild av dig, och nu har jag tid över och tänkte rita lite små porträtt så du får gärna skicka en bild ifall du fortfarande vill bli avritad. :)

Postat av: Emma-louise - emmaalouisefoto.blogg.se - f o t o b l o g g (:

jag är med! :)

och jag oxå har skrivit i ett inlägg att jag är med i din tävling osv .

så att jag har dubbelt så stor chans :DD

Postat av: emma

Jag är med!! :D<3

Postat av: Evelina

Jag är med ! :D



Kolla min blogg så har jag skrivit om tävlingen :)

Postat av: ladymuffin :)

jag är med!

Postat av: alexandra | fotoblogg

är med :)

Postat av: ellensjo

Jag är med! :)

Postat av: Isabella!

Jag är absolut med! (:

Postat av: Anna

jag är med :)

Postat av: Stina

Jag är med! :)

Postat av: Carmen

jag är med! :)

Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO&VARDAG]

SV: Varsågod!:D

Allt bra idag??:)

Postat av: ronja

jag är med! :)

Postat av: M A T I L D A' FOTO

Heeej, fin blogg ! :)

Postat av: D E M I T R A [foto & personligt]

SVAR: varsågod! (;

hur är det med dig idag då?

Postat av: Stephanie=)

Jag är med! :D

Postat av: D E M I T R A [foto & personligt]

SVAR: brabra, allt är fint med mig med! :D

Postat av: TOWE

jag är med! :)

Postat av: Julia

Jag är med! :)



Dessutom - sjukt fin blogg du har! :D

vad duktig du är på att fota :)

Postat av: Madde - en fotoblogg

hej, vad gör du ? :)

Postat av: Emma

jag e med :D

¨

nikonfotoo.blogg.se/2011/april/tavling.html#comment



P.S, Sjukt fin blogg (A)

Postat av: Madde - en fotoblogg

tittar på tv ;)

Postat av: tina

Jag är gärna med. Jag har länkat på min blogg http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/04/ring-154.html

Postat av: Jossan <3

Hej Annis, är med och tävlar!

Och Jag har en "bra" motivering också:

Jag tänkte på Anna G. när jag såg den - så om jag vinner så ger jag den till henne! :D



Kramisar <3

Postat av: Isabell

Jag är med! :)

Postat av: Maja J (photobytekla)

Jag är gäärna med och tävlar om den snygga ringen! Jag har länkat och skrivit kort om tävlingen på min blogg, och nu hoppas jag bara på det bästa:D

Ha det bra!<3




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: