Steeeeeek

Så grym väder , när jag kom hem från skolan satte jag mig ute på en gång. Så himla härligt! Har suttit och steeeeek ni vet ;) haha. Nu ska jag käka sedan sätta mig framför the hills. Skön dag jag har haft idag , hoppas att tisdag blir lika skön :) Bara 3 dagar kvar tills påsklov nu , Skönt att vara ledig från skolan! :) När har ni påsklov? Vi hörs , kram
Postat av: my andersson - f o t o b l o g g

vi har påsklov nu! :)

Postat av: E A P H O TO [foto & vardag]

Vi har påsklov denna vecka, altså nu! :D

Postat av: Matilda Hallberg

vi har påsklov nu och enda fram till nästa måndag :D

Postat av: » adriana [anaphoto]

Har varit ledig från fredagen förra veckan & fram till måndagen nästa vecka, påsklooov! :D När har du?

Postat av: elin pettersson

fina bilder, och ja otroligt väder :D äre kaniner du har i buren? :)<3

Postat av: elin pettersson

fina bilder, och ja otroligt väder :D äre kaniner du har i buren? :)<3




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: